סיפור ההצלחה: איחוד האמירויות ו-Flydubai כבשו את נתב״ג - כ-12% מכלל התנועה בפברואר לאיחוד האמירויות
מאז הפסקת הטיסות לטורקיה, איחוד האמירויות הפכה ליעד המוביל עבור הישראלים – הן לנופש והן כתחנת מעבר ליעדי המשך בעולם. בחודש פברואר טסו למדינה 125,964 נוסעים, כחצי מהם מהם המשיכו בטיסות המשך ליעדים נוספים הרבה בזכות חברת Flydubai

עד לפני פרוץ המלחמה, טורקיה שימשה כנקודת מעבר מרכזית לישראלים שהמשיכו בטיסות המשך ליעדים שונים בעולם, בעיקר בזכות המחירים האטרקטיביים ורשת היעדים העצומה של טורקיש איירליינס.
אך עם הפסקת הטיסות בין המדינות, הוואקום שנוצר התמלא במהירות על ידי איחוד האמירויות, שהפכה ליעד מספר אחת של הנוסעים הישראלים.
במהלך חודש פברואר, טסו בין ישראל לאיחוד האמירויות 125,964 נוסעים – 11.63% מכלל הנוסעים בנתב”ג.
הערכות מצביעות על כך שכ-45% מהם המשיכו מאיחוד האמירויות בטיסות המשך ליעדים נוספים ברחבי העולם. מתוך כלל הנוסעים לאיחוד האמירויות, 98,976 נוסעים טסו בקו תל אביב-דובאי (הלוך ושוב) ו-26,882 נוסעים טסו בקו תל אביב-אבו דאבי (הלוך ושוב).
חברת Flydubai, המיוצגת בישראל ע״י ״אופן סקיי״, מפעילה כיום כ-8 טיסות יומיות בקווים בין המדינות.
החברה הטיסה במהלך פברואר 60,613 נוסעים – כמעט מחצית מכלל הנוסעים בקו.

בחודשיים הראשונים של 2025, Flydubai כבר הטיסה 130,073 נוסעים, כאשר לפי הערכות, כמחצית מהם המשיכו ליעדים נוספים דרך רשת הנתיבים של החברה. כעת, על רקע הביקוש הגבוה, Flydubai צפויה להמשיך להפעיל 8 טיסות יומיות גם בקיץ, במקום לרדת ל-6 כפי שתוכנן במקור.
בנוסף, חברת Emirates, חברת האם של Flydubai, צפויה לחדש את טיסותיה לישראל ב-1 באוקטובר 2025.
החברה תפעיל טיסות יומיות במטוסי בואינג 777-300ER, שכוללים 8 מושבים במחלקה ראשונה, 42 מושבים במחלקת עסקים ו-304 מושבים במחלקת תיירים.
הנוסעים הישראלים נהנים מהאפשרות לטוס עם Emirates ו-Flydubai ליעדים מרכזיים ברחבי העולם, כולל המזרח הרחוק, אוסטרליה, ניו זילנד, האוקיינוס ההודי, אפריקה, וכן צפון ודרום אמריקה.
