ישראייר ממריאה לעתיד: בינה מלאכותית ושירותים חכמים דיגיטליים לנוסעים
ישראייר יוצאת במהלך רחב לשיפור חוויית הלקוח, באמצעות פתרונות בינה מלאכותית מתקדמים של סיילספורס. כחלק מתהליך טרנספורמציה דיגיטלית מקיף, החברה תטמיע את מערכת Marketing Cloud לצד סוכני AI אוטונומיים, במטרה לייעל את השיווק, השירות והמכירות

ישראייר הודיעה היום (א׳, 9 במרץ) על שדרוג משמעותי בחוויית הלקוח באמצעות פתרונות חדשניים של סיילספורס, חברת ה-AI CRM המובילה בעולם.
כחלק מהמהלך, תטמיע החברה את Marketing Cloud לצד Service Cloud, שכבר הוטמע בהצלחה, ותשלב לראשונה סוכני AI אוטונומיים לניהול אינטראקציות עם לקוחות.
המהלך נועד ליצור חדשנות בכל נקודות המגע של ישראייר עם לקוחותיה בתחומי השיווק, השירות והמכירות, ולספק שירותים מותאמים אישית ויעילים יותר. השדרוג יאפשר אופטימיזציה של הפעילות הפנים-ארגונית, הגדלת נאמנות הלקוחות ושיפור חוויית הטיסה.
שלב ראשון של הפרויקט יחל במרץ ויימשך כארבעה חודשים, בהובלת צוותי Salesforce Professional Services ובשיתוף ישראייר.
הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה צפויה להיות מוכנה לפעולה עד עונת הקיץ, שיא הפעילות של ענף התיירות.

הטמעת Marketing Cloud תסייע לישראייר להכיר את הלקוחות טוב יותר, ליצור מסעות לקוח מותאמים אישית, לשפר את הקשר עם הנוסעים ולהגדיל מכירות של מוצרים נלווים. בנוסף, החברה מתכוננת להשקת מועדון לקוחות חדש בשיתוף רמי לוי בחודשים הקרובים.
במסגרת הפרויקט, ישראייר תהיה אחת מחברות התעופה הראשונות בישראל ליישם את Agentforce – מוצר סוכני ה-AI האוטונומיים של סיילספורס. המערכת החדשה תסייע בייעול תהליכים, אוטומציה של משימות שגרתיות וביצוע אינטראקציות מותאמות אישית עם הלקוחות.
Agentforce מאפשרת לחברות ליצור ולהפעיל סוכני AI המסוגלים לבצע פעולות באופן עצמאי, לייעל את התהליכים העסקיים ולשפר את שביעות רצון הלקוחות.
הילה הרמולין רונן, סמנכ”לית השיווק של ישראייר: “הטמעת המערכת תאפשר לנו ליצור תקשורת פרסונלית, רלוונטית ומדויקת יותר עם לקוחותינו ולשפר את חוויית הלקוח בכל נקודת מגע״.
גבי שגיא, סמנכ”ל מערכות מידע בישראייר: “המהלך הוא חלק מהתהליך הדיגיטלי שמובילה ישראייר, במטרה לשפר את השירות והשירותים הדיגיטליים ולהציע ללקוחות חוויה מתקדמת, רציפה ומותאמת אישית”.

לירן שכטר, סמנכ”ל מכירות דיגיטל בסיילספורס ישראל: “סיילספורס הפכה לשותף אסטרטגי במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית של ישראייר, תוך טיפוח צמיחה, יעילות וחדשנות. שילוב כלים טכנולוגיים מתקדמים עם סוכני AI מציב את ישראייר כחברה פורצת דרך בתחום התעופה״.
