מתחדשת: Korean Air חושפת מיתוג חדש בעקבות רכישת Asiana Airlines
השילוב של שתי החברות יושלם עד 2027 והחברה המשולבת KOREAN תהיה חברת התעופה ה-12 בגודלה בעולם מבחינת קיבולת בינלאומית

קוריאן אייר הציגה רשמית מיתוג חדש כחלק מהשינוי האסטרטגי שלה בעקבות רכישת Asiana Airlines ב-1.3 מיליארד דולר. עדכון החזות והמיתוג מסמן שינוי משמעותי בזהות ובכיוון הארגוני של חברת התעופה.
מעטה הלבוש החדש של מטוסי החברה, שנחשף לראשונה, מציג מראה מלוטש ומודרני, הכולל את המילה KOREAN בגופן בצבע כחול כהה, על רקע כחול בהיר עם ברק מתכתי, כשגם עיצוב הזנב שוכלל ומציג כעת סמל כחול כהה פשוט.
המיתוג מחדש הוא צעד משמעותי בתוכנית של קוריאן אייר לשלב את Asiana Airlines באופן מלא, ובסופו של דבר להקים את אחת מקבוצות התעופה הגדולות באסיה.
במסגרת אסטרטגיית המעבר, אסיאנה תמשיך לפעול כחברת בת עד לשילובה המלא ב-Korean Air עד 2027. לאחר השלמת המיזוג, צפויה קבוצת התעופה להפוך לחברת התעופה ה-12 בגודלה בעולם מבחינת קיבולת בינלאומית ותשלוט על יותר ממחצית משוק הנוסעים של דרום קוריאה.
מעבר למיתוג מחדש של חברת הדגל, קוריאן אייר מתכוונת גם למזג את חברות הלואו קוסט שלה עם חברות הלואו קוסט של אסיאנה למסגרת אחת. מהלך זה נועד לייעל את התפעול ולשפר את התחרותיות הגוברת במגזר חברות הלואו קוסט.
מנכ"ל קוריאן אייר, Walter Cho, הדגיש כי למרות השינויים המשמעותיים חברת התעופה נשארת איתנה במחויבותה לבטיחות ולמצוינות בשירות.