לאחר שהושבת: נמה״ת הית׳רו חזר לפעול - "מומלץ לטסים ליצור קשר עם חברת התעופה טרם ההגעה"
אמש (ו׳) נמה״ת הגדול באירופה הושבת לאחר שריפה. הבוקר ( שבת) נמסר כי: ״הטיסות חודשו. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומעריכים את סבלנותכם בזמן שהפעילות חוזרת לשגרה"

נמה״ת הית׳רו חזר לפעול לאחר שמאות טיסות בוטלו לאחר ההשבתה.
לאחר שהית'רו הושבת אמש (ו') למשך יממה בשל שריפה שנבעה, ככל הנראה מקצר חשמלי, הבוקר (שבת) מנמל התעופה נמסר כי: ״הטיסות חודשו בהית'רו לאחר הפסקת החשמל אתמול.
אם אתם צפויים לטוס היום, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברת התעופה שלכם לקבלת המידע העדכני ביותר לפני שאתם יוצאים לנמל התעופה.
אנו מתנצלים על אי הנוחות ומעריכים את סבלנותכם בזמן שהפעילות חוזרת לשגרה.״
נזכיר כי אמש (ו') נמל התעופה הגדול באירופה נסגר ליממה לאחר שריפה, נמל התעופה לא פעל הן לטיסות יוצאות והן לטיסות נכנסות עד הלילה (21.3.25) בחצות. על פי ההודעה הרשמית של נמל התעופה, על הסגירה הוחלט בשל מה שהוגדר כ"שריפה בתחנת משנה חשמלית המספקת את החשמל לשדה התעופה".
בעקבות השבתת נמה"ת אמש חברות התעופה הוציאו טיסות חילוץ והגיבו לסגירתו של נמל התעופה הגדול באירופה: "אלפים מנוסעינו ייפגעו". עוד נמסר: "מצטערים על השיבושים, מסייעים לנוסעים".
ארגון חברות התעופה IATA האשים את הית'רו וטען כי "סגירת הנמל מצביעה על כשל תכנוני חמור".
וילי וולש, המנכ"ל של IATA ציין: "הסגירה של נמל התעופה הית'רו גורמת לסבל רב בקרב הנוסעים. אנו מודים על סבלנותם של אלו שנפגעו, בעוד חברות התעופה מתמקדות בהבאתם ליעדם במהירות וביעילות האפשרית.
זו עוד דוגמה שבה הית'רו מאכזב הן את הנוסעים והן את חברות התעופה. וזה מעורר שאלות רציניות. ראשית, איך יתכן שהתשתית הקריטית—בעלת חשיבות לאומית וגלובלית—תלויה במקור חשמל אחד ללא גיבוי? אם זה המצב—כפי שנראה—מדובר בכישלון תכנוני ברור מצד נמל התעופה. ומכאן עולה השאלה מי אחראי על עלויות טיפול בנוסעים שנפגעו."