מהבקבוק לחבית: בירה קורונה מתחדשת בישראל - בדיוק בזמן לקיץ
מותג הבירה האייקוני מרחיב את היצע המוצרים ומשיק לראשונה אפשרות מזיגה מחבית - מהלך שמותאם לצרכים המשתנים של השוק המקומי

לראשונה בישראל: בירה קורונה ישירות מהחבית.
מותג הבירה קורונה, המופץ בישראל על ידי חברת כרמל קורפ, מכריז על מהלך חדשני בשוק המקומי - השקת בירה קורונה מהחבית.
עד כה, המותג היה מזוהה עם בקבוק הזכוכית המוכר שלו, אך כעת מצטרפת אליו אפשרות נוספת של מזיגה ישירה מחבית לכוס, בליווי פלח לימון שמבליט את הטעמים הייחודיים של הבירה - שטעמה הופך למעודן אף יותר ברגע שהיא נמזגת ישירות מהחבית.

השקת קורונה מהחבית בישראל היא חלק ממגמה עולמית במסגרתה מותגים מובילים מחפשים דרכים להרחיב את אופן הצריכה שלהם ולהתאים אותו להרגלי השתייה המשתנים. ישראל היא אחת מהמדינות הראשונות בעולם שמשיקות את המוצר החדש, לצד שווקים מרכזיים נוספים כמו בריטניה, צרפת, איחוד האמירויות והמדינות הנורדיות.
המהלך מציע לברים, מסעדות ומתחמי בילוי חוויית צריכה חדשה, שלפי הערכות בענף עשויה להגביר את המכירות ואת הפופולריות של המותג. עבור הצרכנים, מדובר באפשרות ליהנות מבירה טרייה ישירות מהחבית, תוך שמירה על האלמנט המזוהה עם קורונה - פלח לימון המוגש עם הבירה.

השקת קורונה מהחבית מספקת מענה גם לרגולציות המגבילות שימוש בבקבוקי זכוכית בחופי הים, דבר שמונע מצרכנים רבים ליהנות מהמוצר במקומות ציבוריים פתוחים. האפשרות להזמין את הבירה מהחבית מאפשרת לשתות אותה גם בסביבות שבהן מכירת בקבוקים אסורה או מוגבלת, כמו חופים ופארקים.
מאז שחברת כרמל קורפ קיבלה את הזיכיון להפצת מותגי AB InBev בארץ, מותג הבירה קורונה ממשיך להרחיב את נוכחותו בשוק המקומי.

רן אסא, מנהל אגף שיווק כרמל קורפ, אמר באירוע: ""השקת קורונה מהחבית בישראל היא מהלך אסטרטגי שמרחיב את היצע המותג ומעצים את הטעם הייחודי של הבירה ומנגיש לצרכנים חוויית שתייה פרימיום חדשה - הפעם מהחבית. אנו גאים להיות בין המדינות הראשונות בעולם שמשיקות את קורונה מהחבית, ומאמינים שהמהלך יחזק עוד יותר את נוכחות המותג בברים, במסעדות ובחופי הים בישראל".
