15,000 כרטיסי בונוס וחיבוק מהשמיים: אל על בקמפיין וההטבות חדשות לחברי מועדון הנוסע המתמיד
במסגרת הקמפיין, אל על מרחיבה את ההטבות לחברי מועדון הנוסע המתמיד ותציע 15,000 כרטיסי בונוס למגוון יעדים נבחרים בחודשים מאי ויוני. כל הפרטים והיעדים

אל על השיקה היום (ה׳, 27 במרץ) קמפיין חדש תחת המסר “הכי בבית בעולם”, שנועד לדברי החברה ״לחזק את תחושת השייכות והביטחון של נוסעיה הישראלים.״
הקמפיין עלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות, בשילוט חוצות ובערוצי המדיה של החברה.
הקמפיין מציג סיטואציות המוכרות לישראלים השוהים בחו”ל, כמו ניסיון לטשטש את הזהות הישראלית בשיחות אקראיות, ומנגד – התחושה המוכרת של בית כאשר עולים על טיסת אל על.
מי שמוביל את הקמפיין הוא הפרזנטור חנן בן ארי, המציג רגעים של ישראלים שמוצאים נחמה ושייכות דווקא על המטוס חזרה הביתה.
לצד הקמפיין, אל על הודיעה על הרחבת ההטבות לחברי מועדון הנוסע המתמיד.
החברה תציע כ-15,000 כרטיסי בונוס ליעדים נבחרים באירופה להמראות בחודשים מאי ויוני 2025.
בין היעדים: לונדון (53,000 נקודות + מיסים), מדריד (52,000), רומא (48,000), פראג (39,000) וסלוניקי (27,000). הכרטיסים יהיו זמינים לרכישה באמצעות נקודות בלבד (בתוספת מיסים) החל מיום חמישי, 27 במרץ בשעה 16:00, ועד גמר המלאי, בכפוף לזמינות ותנאים באתר אל על.
נדב חנין, סמנכ”ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: “הקמפיין נולד מתוך מציאות שמוכרת היום לישראלים רבים – התחושה שלעיתים לא קל או טבעי להיות מי שאנחנו בחו”ל . דווקא בעידן כזה, אל על מזכירה שיש מקום שבו אפשר להיות פשוט מי שאנחנו. כמי שנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל, אנחנו רואים חשיבות עמוקה בלחזק את תחושת השייכות והביטחון של הנוסעים שלנו, ולהזכיר להם שיש בית גם כשנמצאים בין שמיים לארץ. עבורנו זו לא רק טיסה – זו שליחות שמחברת את ישראל לעולם, ואת הישראלים לעצמם”.
קרדיט סרטון: דוברות אל על