התעופה בין ארה"ב למדינה הלוהטת של אירופה הכפילה את עצמה ויותר בהשוואה ל-2019
התנועה הבינלאומית ארוכת הטווח ליוון, במיוחד מארה"ב ומסין, ממשיכה להתגבר בלוח טיסות הקיץ, והקיבולת בקווים לאתונה עוד תגדל משמעותית

בהשוואה לשנת 2019, טרום מגפת הקורונה, התעבורה הישירה בין ארה"ב לאתונה בשנת 2024 הכפילה את עצמה יותר מפי שניים, ורשמה צמיחה מדהימה של 105%.
גם התעבורה הישירה בין סין לאתונה בשנת 2024 כמעט הוכפלה ורשמה צמיחה של 90%, כאשר בייג'ין עם Air China ושנחאי עם Juneyao Air מחוברות ישירות לאתונה.
ב-1 באפריל Juneyao Air תחגוג את יובל השנה הראשונה שלה באתונה. חברת התעופה חנכה, לראשונה אי פעם, קשר ישיר בין אתונה לשנחאי. במהלך השנה הראשונה חברת התעופה הטיסה יותר מ-60 אלף נוסעים לאתונה וממנה.
הדינמיקה של קו אתונה - שנחאי מתחזקת עוד יותר, כאשר חברת התעופה מוסיפה תדירות שבועית ומציעה בסך הכול 4 טיסות שבועיות בהשוואה ל-3 טיסות שבועיות בקיץ שעבר.
במרחב הטרנסאטלנטי הצמיחה הכוללת של השוק האמריקאי ליוון נמשכת. בעקבות ההכרזות על 2 היעדים החדשים בארה"ב, ללוס אנג'לס ע"י יונייטד ולשארלוט ע"י לופטהנזה, חברות התעופה מגדילות את הקיבולת עוד יותר גם על ידי הארכת הפעילות לתוך עונת החורף 25/26.
בשיא הקיץ הטיסות השבועיות מאתונה לארה"ב יגדלו ל-103 מ-82 בשנה שעברה, או מ-46 בשנת 2019 טרום הקורונה.
Norse Atlantic תגדיל את הטיסות השבועיות בשיא חודשי הקיץ ל-6 מ-5 בקיץ שעבר בקו אתונה לניו יורק. חברת התעופה תמשיך להפעיל את השירות עד ה-1 בדצמבר, כשבשנה שעברה הפעילה את הטיסה האחרונה של העונה ב-26 באוקטובר 2024.
יתר על כן, אמריקן איירליינס הודיעה על הארכת העונה של קו פילדלפיה - אתונה, שיפעל כעת עד 19/11/2025. בסך הכול, אתונה תזכה ל-21 תדירויות שבועיות נוספות בשיא הקיץ, אך גם קיבולת משמעותית נוספת בתקופת החורף.