בהשקעה של 14 מיליארד אירו: השדרוג ״המהפכני״ של Wizz Air
ענקית הלואו קוסט משיקה את תוכנית "Customer First Compass" – מהלך משמעותי שיתמקד בארבעה עקרונות מרכזיים: מוצר, מחיר, שירות ותקשורת. בקיץ הקרוב יושק באפליקציה של החברה הפיצ׳ר MyJourney שיעדכן נוסעים בזמן אמת. כל הפרטים

מהפכה בשירות הלקוחות של Wizz Air.
ענקית הלואו קוסט, ששבה לפעול בישראל בתחילת השנה ונחשבת לאחת מחברות התעופה הפעילות ביותר בארץ בשנים האחרונות, יוצאת לדרך חדשה עם השקת תוכנית שירות רחבת היקף תחת השם Customer First Compass.
התוכנית תכלול השקעה כוללת של 14 מיליארד אירו בפריסה לשלוש שנים, במטרה לשפר את חוויית הלקוח ולחזק את מחויבותה של החברה כלפי נוסעיה.
המהלך מבוסס על ארבעה עקרונות מרכזיים: מוצר, מחיר, שירות ותקשורת – והוא כולל חידושים טכנולוגיים, שדרוג תשתיות, הרחבת צי המטוסים והתמקדות בשיפור השירות בכל נקודת מגע עם הלקוחות.

במסגרת המיקוד במוצר, תזמין החברה מעל 300 מטוסים חדשים מדגם Airbus Airspace, הכוללים עיצוב פנים חדשני. במקביל, תורחב פעילות החברה לאירופה, אפריקה, מרכז ומזרח אסיה והמזרח התיכון, תוך דגש על חוויית נסיעה דיגיטלית מלאה – מההזמנה ועד העלייה למטוס.
בתחום המחיר, Wizz Air מציינת כי תמשיך להציע מחירים נגישים תוך הקפדה על שקיפות ומניעת עמלות נסתרות. בנוסף, החברה תמשיך להציע הטבות לחברי מועדון ההנחות WIZZ Discount Club ולמסלולי חברות נוספים.
בהיבט השירות, על אף ששיעור השלמת הטיסות של Wizz Air עומד כיום על 99.5%, מהגבוהים בתעשייה, החברה מציבה את נושא הדיוק בזמנים בראש סדר העדיפויות. לשם כך, היא פועלת לחיזוק העמידות המבצעית ולהפחתת עיכובים וביטולים, בין היתר באמצעות שילוב מערכות בינה מלאכותית (AI). בנוסף, תעמיד לרשות הנוסעים את "אמיליה" – סייעת וירטואלית שתספק עדכונים ותמיכה במקרה של שיבושים.
בתחום התקשורת, Wizz Air מציגה שדרוג משמעותי במערך שירות הלקוחות, הכולל מגוון אפשרויות לביצוע עצמי, זמן המתנה קצר יותר, ותעריפי שיחה מקומיים בלבד. בנוסף, בקיץ הקרוב תושק באפליקציה של החברה תכונת MyJourney, שתשלח לנוסעים עדכונים בזמן אמת על מצב טיסתם דרך האפליקציה, SMS או אימייל.
"אנחנו מציינים פרק חדש עם השקת Customer First Compass – תוכנית המסמלת את המחויבות שלנו להציב את הלקוחות בראש סדר העדיפויות״, מציין איבון מויניהן (Yvonne Moynihan), ראש תחום ה-Corporate וה-ESG ב-Wizz Air, ומסביר: ״זו לא רק מסגרת עבודה, אלא שינוי באופן שבו אנו חושבים, פועלים ומספקים שירות בכל התחומים. מוצר, מחיר, שירות ותקשורת הם התחומים שבהם לקוחותינו יחושו את השינוי המשמעותי ביותר. אנו מחדשים, משקיעים ומשנים את חוויית הנסיעה. זהו הצעד הראשון במסע מרגש, ואנו מצפים לשתף עוד עדכונים עם לקוחותינו, כשהם במרכז כל מסע."
