בלי תורים וללא המתנה: airBaltic משיקה שירות דיגיטלי לשינוי מועדי טיסות – בלחיצת כפתור
הכלי החדש של airBaltic שם את השליטה בידיים של הנוסעים: שינוי טיסה תוך שניות, בלי לחכות לנציג – ובזמן שמתאים לכם, מכל מכשיר ובכל שעה

מהלך דיגיטלי חדשני: airBaltic השיקה שירות שינוי טיסות עצמי – בלי לחכות לנציג.
חברת התעופה הלטבית airBaltic ממשיכה לחדש ולהוביל את תחום חוויית הלקוח – הפעם עם השקת כלי שירות עצמי חדש באתר החברה, המאפשר לנוסעים לשנות את מועד טיסתם בקלות, במהירות וללא צורך בפנייה למוקד השירות.
השירות החדש זמין כבר כעת במסגרת אזור "ניהול ההזמנה" (Manage My Booking) באתר airBaltic, ומיועד לנוסעים שטסים בטיסות החברה (BT) עם כרטיסי טיסה שמספרם מתחיל ב-657.
השירות מספק שקיפות מלאה על מועדי הטיסות החלופיות, עלויות השינוי והפרשי מחירים – עם אפשרות תשלום מיידית המבטיחה חוויית שינוי חלקה ואפקטיבית.
טכנולוגיה בשירות הגמישות
לדברי לורה וקוואנאגה-פוקיטה, סמנכ"לית חוויית לקוח ותפעול קרקע ב-airBaltic:
"אנו שואפים לשפר באופן מתמיד את חוויית הנוסעים באמצעות פתרונות חדשניים. השירות החדש מדגיש את המחויבות שלנו לשלב בין טכנולוגיה לנוחות, והוא צפוי לתמוך בצמיחה של החברה וגם להגדיל הכנסות."
היא הוסיפה כי נוסעים כיום מצפים לגמישות ושליטה מלאה בתכנון הנסיעה – והאוטומציה של תהליך שינוי מועדי הטיסה לא רק מפחיתה עומס תפעולי מהחברה, אלא גם מעצימה את הלקוח ומאפשרת לו לפעול בכל זמן ומכל מקום.
חיסכון בזמן – ורווח תפעולי
המערכת החדשה צפויה לטפל בכ-4,500 בקשות לשינוי תאריך מדי חודש ללא מגע יד אדם – מהלך שיחסוך זמן יקר גם לנוסעים וגם למוקדי השירות של החברה.
airBaltic, שנוסדה בשנת 1995, היא חברת התעופה המובילה באזור הבלטי, ומופעלת במודל משולב בין חברת רשת לחברת לואו-קוסט.
החברה טסה לכ-130 יעדים מריגה, טאלין, וילנה, טמפרה, ובאופן עונתי גם מגרן קנריה. צי המטוסים שלה מורכב מ-50 מטוסי Airbus A220-300 – מהצעירים והמתקדמים באירופה.
בפברואר 2025 הפכה airBaltic לחברת התעופה הראשונה באירופה המציעה אינטרנט מהיר מבית SpaceX Starlink ללא עלות.
בחודש ינואר השנה, הכריזה קבוצת לופטהנזה על רכישת מניות מיעוט בחברה – מהלך שצפוי להיסגר ברבעון השני של 2025.
החברה זכתה בשנים האחרונות בשורה של פרסים בתעשייה, ביניהם "חברת התעופה הטובה ביותר באזור הבלטי" (Skytrax), שירות הקבינה הטוב באירופה (APEX), ופרסי חדשנות על שילוב בינה מלאכותית בשירותים התפעוליים.