תל אביב 13°c
ניו יורק 6°c
לונדון 4°c
פריז 4°c
ברלין 6°c
אתונה 12°c
לרנקה 15°c
אא

״סוכן התיירות של 2025 הוא מי שיידע להמציא את עצמו": כנס סוכני התיירות של Sky360״

כך אמר יניב אלישע, מבעלי החברה באירוע שהתקיים בנוכחות כמאה סוכני תיירות ובכירים מעולם התעופה והתיירות בישראל. באירוע הוצגו ההישגים המרשימים של החברה בשנה האחרונה, ביניהם פתרונות טכנולוגיים חדשניים וכיוונים חדשים ומבטיחים של הענף לצד מחויבות להעצמת סוכני התיירות והכנתם לעתיד

ניר אליהו, יניב אלישע וטל חזן. בעלי Sky360. צילום: IP הפקות ניר אליהו, יניב אלישע וטל חזן. בעלי Sky360. צילום: IP הפקות

אמש (א') התקיים אירוע מיוחד לסוכני תיירות של חברת Sky360 בשרונה עזריאלי ת"א, בהשתתפות כ-100 סוכנים בכירים בתחום, יחד עם מנהלים בכירים מעולם התיירות והטיסות. במהלך האירוע הוצגו חידושים והתקדמות רבה בכל מחלקה, תוך הצגת הישגים מרשימים מהשנה החולפת.

Sky360 הינה חברה העוסקת בתחום התעופה, התיירות היוצאת ופיתוח מערכות ענן הנותנות פתרונות טכנולוגיים בעולם התיירות. בעלי החברה, אליה שייכים כ-300 סוכני תיירות, הם יניב אלישע, טל חזן וניר אליהו.

יניב אלישעצילום: IP הפקות

האירוע נפתח בנאומו של יניב אלישע אשר הציג פעילות מרשימה במחלקת התעופה, תחת ניהולה של טל חזן, שעשתה היסטוריה לפני שנתיים עם השקת קו חיפה-קפריסין כולל טיסות חילוץ בזמן המלחמה. בנוסף, הוצגו הישגי החברה בתחום שיתופי הפעולה עם חברת התעופה הרומנית Fly Lili.

טל חזןצילום: IP הפקות

הכשרות סוכני תיירות – קורס ייחודי בשיתוף משרד העבודה
בהמשך, הוצגה פעילות מחלקת ההכשרות של Sky360. המחלקה פועלת בשיתוף פעולה עם גופים מטעם משרד העבודה והסוכנות היהודית, ומספקת סדנאות והכשרות ייחודיות לסוכני תיירות. קורסים אלה מציעים הכשרה מעשית וממוקדת, שמכינה את הסוכנים למגוון אתגרים וצרכים בשוק התיירות.

אלישע ציין בדבריו כי: "אני מצפה מכם להמציא את עצמכם. תעשו דברים שונים, תלמדו לחקור, לנסות, ליזום, לפתח נישות. לדוגמא: ריטריטים, חבילות מיוחדות, כשרות, ועוד הצעות שייתנו ערך מוסף ללקוח ויזקקו לו את החוויה."

עוד הוסיף אלישע: "כשהסיפור שלנו אחר ומיוחד, הלקוח יהיה מרוצה ויחזור אלינו, אנחנו צריכים לתת ללקוח משהו שאחרים לא נותנים, כמו גם אוזן קשבת ולמנף כל צורך של הלקוח. העתיד של סוכני התיירות הוא הנישות!"

אלישע סיכם את דבריו כשטען כי הרבה סוכנים עזבו את התיירות בשל הטכנולוגיה החדשה, הרגישו כל לא ידעו להתמודד איתה.

המחלקה הטכנולוגית: פתרונות חדשניים לסוכני התיירות
בהמשך, תהליכים טכנולוגיים וחדשנות במחלקה הטכנולוגית הציגה את ניר אליהו, המוביל את הפיתוחים והחדשנות בתחום. המחלקה שינתה את שולחן העבודה של סוכני התיירות בישראל, עם פתרונות טכנולוגיים שמייעלים תהליכים ומקנים לסוכן חוויית עבודה משודרגת ומסודרת, תוך אינטגרציה של מערכות שונות.

צילום: IP הפקותצילום: IP הפקות

צילום: IP הפקותניר אליהו

מחלקת הבית לסוכן: תמיכה רחבה לסוכני תיירות
האירוע כלל גם הצגת מחלקת הבית לסוכן, שמספקת מעטפת 360 לסוכני התיירות, הכוללת טכנולוגיה, אופרציה, גרפיקות, הדרכות, חבילות מיוחדות ועוד. המטרה היא לשדרג את יכולת הסוכן, להפוך אותו למקצועי יותר ומבודל בשוק, ובסופו של דבר – להגדיל את הרווחיות של הסוכנים ולסייע להם להצליח יותר.

מחלקת הסיטונאות: רכש סיטונאי ובידול יעדים
עוד הוצגה פעילות מחלקת הסיטונאות, בה Sky360 ו-FAMILYBREAK מבצעות רכש סיטונאי שמביא יתרון לסוכנים. המטרה היא להציע ערך מוסף לכל סוכן בתחום, עם מבחר רחב של יעדים ומחירים אטרקטיביים.

לסיום, נמסר כי מלבד מחלקת התעופה, שאר המחלקות פועלות פחות משנה, אך הן זוכות להצלחה מרשימה: כ-300 סוכנים נמצאים במסגרת הבית סוכן, כ-200 סוכני תיירות צפויים להצטרף עד סוף השנה, ו-Sky360 רכשה למעלה מ-6000 מקומות ביעדים שונים, אותם היא משווקת בשיתוף פעולה עם סוכנים ברחבי הארץ.

האירוע, שהיה מלא בהשראה, שיתופי פעולה והישגים, שיקף את הכיוונים החדשים והמבטיחים של הענף, ואת המחויבות להעצמת סוכני התיירות והכנתם לעתיד.

צילום: IP הפקותצילום: IP הפקות

צילום: IP הפקותצילום: IP הפקות

צילום: IP הפקותצילום: IP הפקות

צילום: IP הפקותצילום: IP הפקות

הכתבה עניינה אותך?

כן
לא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SKY360

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: