ריינאייר לא מרחמת: נוסע סורר הושעה מכל טיסותיה ל־5 שנים וייתבע על 3,000 אירו
לאחר שנוסע גרם להסחת טיסה מברלין למרקש, ריינאייר תובעת אותו על סך 3,000 אירו והשעתה אותו מכל טיסותיה לחמש השנים הקרובות

חברת התעופה Ryanair ממשיכה במדיניות האפס סובלנות כלפי נוסעים סוררים – והודיעה היום (ג', 8 באפריל) כי הגישה תביעה אזרחית נגד נוסע בעייתי בפולין, בדרישה לפיצויים בסך של למעלה מ־3,000 אירו.
המקרה אירע ב־9 בינואר השנה, בטיסה FR5474 מברלין למרקש, שנאלצה לסטות ממסלולה ולנחות בנמל התעופה של סביליה בעקבות התנהגות בלתי נסבלת של אחד הנוסעים. בעקבות האירוע, נגרמה פגיעה לנוסעים ולצוות: 170 נוסעים ו־6 אנשי צוות נאלצו להתמודד עם עיכוב והפרעה חמורה לטיסה.
החברה הדגישה כי בנוסף לתביעה הכספית, הוטל על הנוסע איסור טיסה לחמש שנים, והוא דווח לרשויות האכיפה בספרד – הגווארדיה סיביל.
בהודעתה, חידדה ריינאייר את מחויבותה ליצירת סביבה בטוחה ומכבדת בטיסותיה:
"זהו מצב בלתי מתקבל על הדעת שבו 170 נוסעים סובלים מהתנהגות של נוסע בודד. החלטנו להגיש תביעה אזרחית להשבת הנזק, ואנו מקווים שצעד זה יהווה הרתעה לנוסעים נוספים. ההתנהגות הזו לא תעבור בשתיקה", נמסר מדובר החברה.
ריינאייר מיישמת מדיניות אפס סובלנות כלפי התנהגות אלימה, מפריעה או מאיימת על צוות או נוסעים, והצהירה כי תמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שיסכן את שלומם או את מהלך הטיסה התקין.