רשת לאונרדו מציגה חיזוק בצמרת: מינוי ניהולי חדש ומשמעותי
איציק מזרחי, מומחה לשיווק ודיגיטל, נכנס לתפקיד חדש במטה החברה בברלין ויוביל את פיתוח מועדון הלקוחות AdvantageCLUB של הרשת, כחלק מהתרחבותה המואצת של הרשת באירופה ובבריטניה. כל הפרטים

רשת המלונות לאונרדו (Leonardo) מודיעה על מינויו של איציק מזרחי כראש תחום מועדון הלקוחות הגלובלי של החברה (Global Head of Loyalty), תפקיד חדש שנוצר כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של הרשת.
מזרחי החל את תפקידו במהלך חודש מרץ והוא פועל ממטה החברה בברלין.
במסגרת תפקידו החדש, מזרחי יוביל את המשך פיתוח מועדון הלקוחות AdvantageCLUB, שמציע כבר כיום הטבות בלעדיות לחברי המועדון, בהם צבירת נקודות ללילות חינם, הנחות על הזמנות, הנחות במסעדות וברים בבתי המלון, וצ׳ק-אאוט מאוחר בכפוף לזמינות.
לפי החברה, התכנית צפויה לעבור שדרוג משמעותי עם הכנסת טכנולוגיות חדשניות שיאפשרו חוויית לקוח מותאמת אישית, שילוב אלמנטים של גיימיפיקציה, וממשק אחיד בכל ערוצי השירות של הרשת. המטרה המרכזית של המהלך היא לחזק את נאמנות הלקוחות ולהוביל את לאונרדו הוטלס לעמדת מפתח בשוק המלונאות האירופי.
עוד צוין בהודעתה של החברה כי מזרחי מביא עמו ניסיון רב בשיווק, תיירות וטכנולוגיה. בין היתר שימש כמנהל פעילות Booking.com בישראל, ובתפקידו האחרון כ-Senior Director Marketing ב-Visit Canberra הוביל קמפיינים בינלאומיים עם חדירה מוצלחת לשווקים בהודו וארה”ב.
דוד פתאל, בעלים ומנכ”ל רשת לאונרדו הוטלס: “אני שמח לקבל את אייזיק מזרחי לצוות של לאונרדו הוטלס כראש תחום מועדון הלקוחות. פיתוח פלטפורמת הנאמנות שלנו הוא יעד אסטרטגי מרכזי, ואני בטוח שבזכות התשוקה והניסיון של אייזיק, הוא יתרום תרומה משמעותית לבניית מועדון לקוחות שיקדם את צמיחת הרשת ויתגמל את אורחינו״.
איציק מזרחי: “ברשת לאונרדו הוטלס האורחים הם כמו משפחה, ואני נרגש להצטרף לצוות ולפתח מועדון לקוחות שמשקף את הרוח הזו. בשוק תחרותי חשוב להציע ערך אמיתי ולבנות קהילה שמחברת את האורחים שלנו. אני מצפה לשתף פעולה עם המומחים המובילים בתחום המלונאות כדי ליצור חוויית נאמנות יוצאת דופן שתבדל את לאונרדו הוטלס״.
לפני כשלוש שנים, התראיין מזרחי בפודקאסט של PassportNews כאשר מילא את תפקידו כמנכ״ל בוקינג ישראל.