תאילנד חזרה לשגרה: תיירות, תחבורה ומלונות פועלים כרגיל עם מהלך חדש לשדרוג בטיחות בבתי המלון
שלושה שבועות לאחר רעידת האדמה שפקדה את תאילנד בסוף מרץ, הרשויות מדווחות על חזרה מלאה לשגרה ומציגות יוזמה חדשה לבטיחות במלונות – בשיתוף הגופים המובילים בתיירות המקומית והבינלאומית

לאחר רעידת האדמה שאירעה בתאילנד בתאריך 28 במרץ, רשות התיירות של תאילנד (TAT) מדווחת כי הפעילות השוטפת בבנגקוק – ובכלל זה שירותי התחבורה הציבורית והתיירות – ממשיכה כסדרה, ללא שיבושים.
ראש ממשלת תאילנד, פאטונגטרן שינוואטרה, מסרה כי "המצב התייצב" וכי העסקים בעיר הבירה ובאזורים המרכזיים בתיירות התאילנדית חוזרים לפעול במלואם.
במקביל, רשות התיירות התאילנדית השיקה בשיתוף איגוד המלונות של תאילנד (THA) וארגון Bangkok Building את יוזמת Amazing Thailand OK Establishment – מהלך יזום שנועד לשפר ולוודא את תקני הבטיחות בבתי מלון, גם עבור תיירים וגם עבור תושבים מקומיים.
לפי הודעת TAT, בזכות שיתוף הפעולה של הענף המקומי והעמידות של השחקנים המרכזיים בו, כל בתי המלון החברים ב־PATA – ארגון תיירות אסיה והפסיפיק (Pacific Asia Travel Association) – פועלים כרגיל ומוכנים לקבל אורחים.
ארגון PATA נחשב לגוף בינלאומי מוביל המקדם תיירות בת קיימא, שיתופי פעולה מקצועיים ופיתוח הענף באסיה והאוקיינוס השקט. הצטרפותו למאמץ הלאומי לחזרה לשגרה מהווה חיזוק משמעותי לאמון של השוק הגלובלי בתאילנד כיעד בטוח ומסביר פנים.