תל אביב 13°c
ניו יורק 6°c
לונדון 4°c
פריז 4°c
ברלין 6°c
אתונה 12°c
לרנקה 15°c
אא

נוסטלגיה באוויר: מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק תיק רטרו

התיקים היוצאים במהדורה מיוחדת לרגל יום העצמאות ה-77 של ישראל, עוצבו בהשראת תיקי אל על של שנות ה-70, אך בסגנון עדכני ועם מסר חברתי ושיתוף פעולה עם עמותת "עדי נגב נחלת ערן"

שני ביטקובר, דיילת אל על, עם התיק החדש. צילום: יח״צ שני ביטקובר, דיילת אל על, עם התיק החדש. צילום: יח״צ

לרגל חגיגות יום העצמאות ה-77 של ישראל, מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק מהדורה מיוחדת של תיקי רטרו. עיצוב מחודש לתיק העלייה למטוס של החברה מימי שנות ה-70.

התיק, שמודפס בישראל, משלב השראה מהעיצוב ההיסטורי של החברה יחד עם צבעוניות מודרנית ונגיעות מעולמות הדיגיטל.

התיק הראשון בקולקציה מהווה יריית פתיחה לסדרה רחבה יותר של מוצרי רטרו נוסטלגיים, שנועדו לחבר בין עבר לעתיד. אחד האלמנטים הבולטים בתיק הוא סיכת סרט כחול-לבן, שנוספה כמחווה לתקווה להשבת החטופים.

דינה בן טל גננסיה, מנכדינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על ולילך בן ארצי לוי – סמנכ"לית שיווק ודיגיטל מועדון הנוסע המתמיד של אל על. צילום: יח״צ

בנוסף, במסגרת הפעילות החגיגית, מועדון הנוסע המתמיד מזמין את הציבור לקחת חלק בתחרות ולספר מהו "הדבר הכי ישראלי שהיו אורזים בתיק". תשובות מקוריות יזכו את כותביהן בתיק במתנה.

הפרויקט מתקיים בשיתוף פעולה עם עמותת "עדי נגב נחלת ערן", שמובילה כיום את שיקום פצועי מלחמת חרבות ברזל בבית החולים השיקומי הראשון בדרום. העמותה, שהוקמה על ידי אלוף (מיל') דורון אלמוג, פועלת לקידום ערכים של כבוד לאדם, אהבה ואחריות קהילתית.

האלוף במיל' דורון אלמוג – יוהאלוף במיל' דורון אלמוג – יו"ר עדי נגב נחלת ערן , אורי אוברוצקי – פרסומאי ויזם הפרוייקט, לילך בן ארצי לוי – סמנכ"לית שיווק ודיגיטל מועדון הנוסע המתמיד של אל על. צילום: יח״צ

לילך בן ארצי לוי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל של מועדון הנוסע המתמיד של אל על: "מדובר בפרויקט המחבר בין ההיסטוריה של אל על לישראליות העכשווית ומשלב בתוכו מחויבות חברתית וזיכרונות מהעיצוב האייקוני של חברת התעופה הלאומית לדורותיה. הכל - דרך תיק אחד שכולו ישראליות. אנחנו תמיד מחפשים ערכים מוספים ללקוחות שלנו שיתכתבו עם חדשנות, ישראליות ותרומה לקהילה. מאוד מרגש אותי החיבור לעמותה, במסגרתו זכיתי להכיר באופן אישי את דורון אלמוג שמוביל את החברה בישראל להיות טובה יותר.
אני גאה לקחת חלק בהובלת מועדון ׳הנוסע המתמיד׳ וכרטיס האשראי FLY CARD של אל על, ליצור גאוות יחידה בקרב הלקוחות שלנו ולהפתיע אותם בכל פעם מחדש."

אורי אוברוצקי, פרסומאי, יזם חברתי ומרצה לחדשנות במכללה האקדמית נתניה, יוצר הקולקציה: ״הרעיון עלה כחלק מתפיסה המשלבת ערכים של נוסטלגיה, אחדות, תקווה ותרומה לקהילה - במיוחד בתקופה המורכבת שעוברת החברה הישראלית מאז תחילת המלחמה. חיפשתי איך אפשר להוסיף צבע ואופטימיות ולכן בחרתי במותג הכי ישראלי שיש - חברת אל על.

אני מודה למנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, על שיתוף הפעולה והחיבוק של אל על יחד עם העמותה ׳עדי נגב – נחלת ערן׳ שקיים כבר שנים רבות וגם הפעם בחרה להיות שותפה בפרויקט מרגש ליום העצמאות".

תיק רטרו מועדון הנוסע המתמידצילום: באדיבות מועדון הנוסע המתמיד

הכתבה עניינה אותך?

כן
לא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמועדון הנוסע המתמיד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: