תל אביב 23°c
ניו יורק 24°c
לונדון 15°c
פריז 20°c
ברלין 13°c
אתונה 26°c
לרנקה 24°c
אא

MG HS החדשה בישראל: שלוש גרסאות הנעה וטווח של כ-1,000 ק"מ בגרסת הפלאג אין

הקרוסאובר החדש של MG נכנס למשבצת של MG EHS פלאג אין ששווקה בישראל בעבר ומציע עיצוב רענן, מרחב פנימי משופר ואבזור בטיחות עשיר. כמה הוא עולה?

MG HS פלאג אין החדשה MG EHS פלאג אין החדשה. צילום: אירה מקיינקו

MG HS החדשה הגיעה לישראל באופן רשמי - בשלוש שיטות הינע.

הרכב מחליף את הקרוסאובר MG EHS פלאג אין ששווק בישראל בין השנים 2021-2024 והיה לרכב הנמכר ביותר בקטגוריה שלו. הדגם החדש מציג קפיצת מדרגה בעיצוב, בביצועים ובטכנולוגיה.

MG EHS פלאג אין החדשהMG EHS פלאג אין החדשה. צילום: אירה מקיינקו

הדור החדש מבוסס על שלדה עדכנית שצמחה במידותיה ומעניקה לרכב ממדים נדיבים יותר: אורכו 467 ס"מ, רוחבו 189 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 276.7 ס"מ.

עיצובו החיצוני כולל חזית חדשה עם גריל מודגש, מכסה מנוע מפוסל ויחידות תאורה מודרניות.

MG HS בנזין טורבו החדשהMG HS בנזין טורבו החדשה. צילום: אירה מקיינקו

תא הנוסעים חודש לגמרי ומציע רמת גימור גבוהה כולל מושבים בעיצוב חדש, שני מסכים למולטימדיה ולוח מחוונים, משטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, קישוריות ל-Android Auto ו-Apple Carplay, אפליקציה משודרגת, ועוד.

בגרסת הבנזין, נפח תא המטען של הדגם הוא 507 ליטר לפני קיפול מושבים, ו-1,484 ליטר אחרי. בגרסאות הפלאג אין וההיברידית, נפח תא המטען של הדגם עומד על 441 ליטר לפני קיפול מושבים, ו-1,291 ליטר אחרי קיפול שורת המושבים האחורית. לכלל הגרסאות יש כושר גרירה של 750 ק"ג ללא בלמים, ו-1,500 ק"ג עם בלמים.

תא הנוסעים של MG HS החדשהתא הנוסעים של MG HS החדשה. צילום: אירה מקיינקו

ה-HS החדש מציע שלוש גרסאות הנעה:

טורבו-בנזין, 1.5 ליטר עם הספק של 170 כ"ס ותאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 9.6 שניות.

היברידי-טורבו, עם הספק משולב של 224 כ"ס ותאוצה של 7.9 שניות.

פלאג-אין, עם הספק של 272 כ"ס ויכולת תאוצה מ-0-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות. יש לגרסה זו טווח נסיעה חשמלי מירבי של 109 ק"מ, וטווח משולב (בנזין וחשמל) מקסימלי של כ-1,000 ק"מ. הרכב נטען בקצב מקסימלי של 6.6 קילוואט, בעמדה ביתית.

כל הדגמים מגיעים ברמת הגימור LUXURY, הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות (כולל בלימת חירום, התרעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד), לצד מפתח חכם, חימום מושבים, חישוקי 19 אינץ', מצלמות היקפיות ודלת תא מטען חשמלית.

תא המטען של MG HS החדשהתא המטען של MG HS החדשה. צילום: אירה מקיינקו

MG HS החדשה תימכר בישראל בשלוש גרסאות, שמחירן: גרסת טורבו-בנזין תעלה 172,888 שקלים, הגרסה ההיברידית תימכר במחיר של 192,888 שקלים, וגרסת הפלאג-אין תעלה 202,888 ש"קלים. בנוסף, ניתן לבחור בצבע מטאלי (למעט אדום וכחול) בתוספת של 1,888 ש"ח, ובריפוד עור מלאכותי בגוון חום בהיר בתוספת של 1,555 ש"ח.

הרכב מוצע עם אחריות של 5 שנים או 150,000 ק"מ לגרסת הבנזין, ו-7 שנים או 150,000 ק"מ לגרסאות ההיברידית והפלאג-אין (לפי המוקדם מביניהם). לסוללה אחריות נפרדת של 8 שנים או 150,000 ק"מ, לפי המוקדם מביניהם.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

MG HS החדשהMG HS החדשה. צילום: אירה מקיינקו

הכתבה עניינה אותך?

כן
לא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: