תל אביב 23°c
ניו יורק 24°c
לונדון 15°c
פריז 20°c
ברלין 13°c
אתונה 26°c
לרנקה 24°c
אא

Ryanair נגד סוכנויות נסיעות דיגיטליות לא מאושרות: "גובות מהנוסעים עד 66% יותר מהמחיר באתר שלנו"

ריינאייר בהתקפה נגד סוכנויות נסיעות מקוונות כמו Tix, Vola ו־eDreams, בטענה כי הן מנפחות מחירים וגובות מהנוסעים עשרות אחוזים יותר על שירותים כמו בחירת מושב והוספת מטען – ללא כל שקיפות, פיקוח או אישור. דורשת מהאיחוד האירופי לעצור את מה שהיא מכנה "פגיעה שיטתית בצרכנים"

Ryan Air Ryanair. צילום: Shutterstock

חברת הלואו-קוסט Ryanair ממשיכה את מאבקה נגד סוכנויות נסיעות מקוונות בלתי מאושרות (OTAs), בטענה שהן גובות מנוסעים מחירים מופרזים – לטענתה לעיתים עד 66% יותר ממחירי החברה באתר הרשמי.

בסקר חודש מאי שפרסמה היום (ג'), מציגה Ryanair ממצאים עדכניים המעידים על פערים משמעותיים במחירים שגובות סוכנויות כמו Tix, Vola ו-eDreams לעומת מחירי המקור.

דוגמאות מהסקר: פערים של עשרות אחוזים

לדוגמה לפי הסקר של ריינאייר, Tix גובה €14.97 על הושבה שמחירה באתר Ryanair עומד על €9.00 בלבד – פער של 66%.
Vola גובה €14.00 על אותה הושבה – 56% יותר מהמחיר הרשמי, וכן €15.50 על שירות Priority לעומת €10.50 באתר – פער של 48%.
eDreams, מצדה, גובה €11.92 עבור הושבה שמחירה הרשמי €8.00 – פער של 49%, ו־€31.99 עבור תיק 10 ק"ג לעומת €25.99 באתר.

קריאה לפעולה מצד האיחוד האירופי

Ryanair שבה וקוראת לרשויות האיחוד האירופי ולמשרדי ממשלה לנקוט צעדים ברורים נגד מדיניות תמחור בלתי שקופה.

לטענתה, סוכנויות לא מאושרות פוגעות בצרכנים ללא פיקוח ממשלתי מספק, בעוד Ryanair עצמה פועלת עם שותפים "Approved OTA" בתנאים של שקיפות מלאה.

ביקורת ישירה: "שרים חסרי תועלת"

דובר החברה, דארה בריידי, מסר: "סקר מאי שלנו מדגיש כיצד סוכנויות נסיעות מקוונות לא מאושרות, כמו Vola, Tix ו־eDreams, ממשיכות להזיק לצרכנים תמימים, תוך גביית תוספות מחיר לא מוצדקות של עד 66% לעומת מחירי ריינאייר. לצערנו, שרי צרכנות חסרי הבנה ולא יעילים – כמו שר הצרכנות הספרדי, פבלו בוסטינדוי – ממשיכים לעצום עיניים אל מול הפגיעה המתמשכת הזו בצרכנים. הסוכנויות הלא מאושרות הללו מנפחות באופן קבוע את מחירי הושבה ומטען, מבלי לספק שקיפות או לקחת אחריות. אנו קוראים לממשלות האיחוד האירופי, לשרים לא יעילים כמו בוסטינדוי, ולרשויות להגנת הצרכן, לפעול בדחיפות נגד אותן סוכנויות שגובות יתר וגורמות לנזק ממשי לציבור."

בחברה ממליצים לנוסעים להימנע מהזמנת כרטיסים ושירותים דרך סוכנויות לא מאושרות – ולהעדיף את אתר החברה או שותפיה הרשמיים בלבד.

הכתבה עניינה אותך?

כן
לא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירRyanair

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: