הריח הנכון ברגע הנכון: טכנולוגיה חדשה תזהה את מצב הרוח שלכם - ותבחר את הניחוח המתאים
סטארטאפ ישראלי משתף פעולה עם תאגיד ענק יפני בפיתוח מערכת שממליצה על ארומה מותאמת אישית לפי מצב רגשי, בעזרת בינה מלאכותית. הפיילוט יושק בטוקיו במאי הקרוב

שיתוף פעולה ישראלי-יפני יתאים לכם ארומה אישית לפי הבעות הפנים שלכם.
הסטארטאפ הישראלי SOLO Wellbeing משתף פעולה עם תאגיד התקשורת היפני NTT בפיתוח טכנולוגיה חדשה להתאמה אישית של ריחות (ארומה) לפי מצב רגשי, באמצעות ניתוח פנים מבוסס בינה מלאכותית.
את חוויית ההתאמה האישית ניתן יהיה לפגוש לראשונה במתחם "Wellness Lounge", שייפתח ב-19 במאי 2025 בשינג'וקו-הצודאי, טוקיו.
שיתוף הפעולה יצא לפועל ביוזמת NTT Israel, זרוע הקשר בין סטארטאפים ישראלים לתאגיד NTT, המעסיק כ-330 אלף עובדים ברחבי העולם, עם כאלף חברות בת ומחזור מכירות שנתי של מעל 100 מיליארד דולר.
המערכת שפיתחו SOLO ו-NTT East ממליצה על ניחוח מותאם אישית לכל משתמש על סמך תובנות רגשיות המופקות מניתוח פנים בזמן אמת - ומספקת את הארומה בהתאם. מדובר בטכנולוגיה ללא מגע, המזהה מצבים פסיכולוגיים ורגשיים באמצעות ניתוח מיקרו-הבעות ושרירי פנים, תוך פחות מחמש שניות.
הפיילוט יוצג באזור HINATA של המתחם, שנועד לקדם ריכוז ולהפחית מתח. לצד טכנולוגיות נוספות, ישולבו בו גם פיתוחים של NTT DATA ו-Storyline, כחלק ממיזם שמטרתו לשפר את איכות החיים על בסיס חוויות מותאמות אישית.
"אנחנו פה כדי להיות גשר שמחבר בין החדשנות הישראלית לבין השוק היפני והבינלאומי, ומאמינים כי שיתופי פעולה אלו יובילו להצלחות רבות ולצמיחה משותפת", אומר איזומי קוסאקה, מנהל קשרי לקוחות, NTT Israel.
"הטכנולוגיה הישראלית של SOLO יודעת לנתח בזמן אמת מאות נקודות בהבעות ושרירי הפנים מכל מצלמה, ולזהות מצבים רגשיים, רמות סטרס ודפוסי התנהגות - ללא מגע, בפרטיות מלאה, תוך פחות מחמש שניות", מסביר רועי טל, מנכ"ל SOLO. "זהו צעד ראשון לקראת עתיד שבו מוצרים טכנולוגיים באמת מבינים אותנו - ופועלים לטובתנו, בזמן אמת".