תל אביב 33°c
ניו יורק 29°c
לונדון 25°c
פריז 22°c
ברלין 18°c
אתונה 36°c
לרנקה 31°c
אא

אמריקן איירליינס מתכוננת לשילוב מטוס האיירבוס A321XLR צר הגוף בטיסות טרנסאטלנטיות

החברה בוחנת את התאמת שירות הארוחות בשטח הקטן של המטבח במטוס הצר ועורכת ניסוי של ביטול הלחם והחמאה במגשי הארוחות כדי לבחון את תגובות הנוסעים

צילום: AMERICAN AIRLINES צילום: AMERICAN AIRLINES

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>

 

אמריקן איירליינס עומדת על סף ביצוע שינוי משמעותי בחוויית הארוחות למרחקים ארוכים במהלך טיסותיה לקראת השקת מטוס האיירבוס A321XLR החדש בצי שלה.

אמריקן איירליינס ביצעה הזמנה של 50 מטוסי איירבוס A321XLR, שצפויים להתחיל את השירות במהלך השנה הקרובה. מטוס ה-A321XLR מתוכנן לפעול במסלולים ארוכים, שהיו בעבר נחלתם של מטוסים רחבי גוף גדולים יותר. מטוס חדש זה יאפשר לחברת התעופה להרחיב את רשת הטיסות שלה במסלולים טרנסאטלנטיים וארוכים אחרים בצורה חסכונית יותר עם מטוס בעל מעבר יחיד. למרות היתרונות התפעוליים, קיימים אתגרים, במיוחד בקייטרינג ובשירות בתא הנוסעים.

אחת ההתאמות הבולטות הנבחנות הוא הסרה אפשרית של שירות הארוחות ממגשי הארוחות בטיסות ארוכות טווח. כדי להבין טוב יותר את השפעת שינוי זה על הנוסעים, אמריקן איירליינס החלה לבחון את שינוי השירות הזה בטיסות במטוסי רחבי גוף נבחרות בין בוסטון (BOS), שארלוט (CLT) וראלי (RDU) ללונדון הית'רו (LHR) לפני שמטוס ה-A321XLR ייכנס רשמית לשירות.

שינוי זה עשוי להיראות כאמצעי פשוט לחיסכון בעלויות. עם זאת, אמריקן איירליינס מבהירה כי המניע העיקרי מאחורי שינוי פוטנציאלי זה אינו פיננסי אלא תפעולי. מטוס האיירבוס A321XLR, מטוס צר גוף לטווח ארוך, מגיע עם שטח מוגבל במטבח, מה שמקשה על שמירת אותה רמת שירות מזון בטיסה המוצעת באופן מסורתי במטוסי רחבי גוף. הניסוי המתנהל כעת נועד להעריך את תגובות הנוסעים ולאסוף משוב, שיהיה חיוני בהחלטה האם שינוי זה יהיה קבוע לאחר שמטוס ה-A321XLR ישולב במלואו בצי.

תצורת הגוף הצרה של ה-A321XLR מגבילה באופן טבעי את שטח המטבח, האזור שבו דיילי האוויר מכינים ומאחסנים ארוחות ומשקאות. בניגוד למטוסי סילון רחבי גוף ה-A321XLR דורש מאמריקן איירליינס לחשוב מחדש על היצע המזון והמשקאות שלה כדי להתאים לאילוצי המרחב האלה.

אלמנט שירות אחד הנבדק הוא הליווי המסורתי של לחם וחמאה הכלולים בדרך כלל במגשי הארוחות, במיוחד בתאי תיירים ותאי פרמיום תיירים. הסרת פריט זה עשויה להיראות מינורית, אך היא מייצגת שינוי בסטנדרט השירות של חברת התעופה, אליו מתייחסת אמריקן איירליינס ברצינות על ידי ביצוע ניסויי נוסעים בטיסות רחבות גוף במסלולים דומים.

כדי לחזות טוב יותר כיצד יגיבו הנוסעים, אמריקן איירליינס בודקת כעת את הסרת הלחם והחמאה בטיסות רחבות גוף ארוכות טווח מבוסטון, שארלוט וראלי ללונדון הית'רו. קווים אלה משמשים כדוגמה רלוונטית, מכיוון שהטיסות ארוכות מספיק כדי לחקות את תנאי הפעילות של A321XLR.

במהלך שלב הבדיקה הזה הנוסעים מוזמנים לשתף את חוויותיהם באמצעות סקרים לאחר הטיסה. משוב זה יעזור לאמריקן איירליינס לאמוד את רמות שביעות הרצון של הנוסעים ולהבין האם היעדר הלחם והחמאה משפיע לרעה על חוויית הארוחה הכוללת.

חברת התעופה הדגישה כי הניסויים נועדו להבטיח שכל שינוי יהיה על פי הנתונים וממוקד בנוסעים. אם המשוב יגלה חוסר שביעות רצון נרחב, אמריקן איירליינס מוכנה לשקול מחדש או לשנות את גישתה כדי לשמר את איכות השירות.

הכתבה עניינה אותך?

כן
לא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסA321XLR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: