סיוע לתיירים בזמן אמת: משרד התיירות פתח לשכה וירטואלית זמינה 24/7
כ-40 אלף תיירים שוהים כיום בישראל, והמשרד פועל לאתר תיירים הזקוקים לעזרה - בשיתוף עם גורמי תעשייה ומקומות לינה

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
משרד התיירות פתח לשכה וירטואלית לסיוע לתיירים בישראל: שירות 24/7 בכל הערוצים הדיגיטליים.
בעקבות המצב הביטחוני והצורך הגובר במתן מידע וסיוע לתיירים הנמצאים בישראל, משרד התיירות פתח לשכה ווירטואלית ייעודית, הפועלת במתכונת של 24/7 ומספקת מענה מיידי בעברית ובאנגלית בערוצים הדיגיטליים המרכזיים.
הלשכה זמינה עבור תיירים באמצעות:
-
דוא"ל: [email protected]
-
WhatsApp: +972-53-583-5808
-
דף פייסבוק: Israel Virtual Tourist Office
על פי נתוני משרד התיירות, נכון לשעה זו שוהים בישראל כ-40 אלף תיירים.
בהנחיית שר התיירות חיים כץ, פועל המשרד בשיתוף עם גורמי התעשייה, בהם מלונות ומקומות לינה נוספים, לאיתור תיירים הזקוקים לסיוע, במטרה להעניק מענה מהיר, יעיל ומקצועי בשטח.
במקביל לכך, התקיימו בימים האחרונים שיחות תיאום בין שר התיירות לבין משרד התחבורה, במטרה לאפשר חילוץ של תיירים זרים ממדינת ישראל, תוך שימוש במטוסים שמחזירים ישראלים מחו"ל.
המודל שנבחן הוא "טיסה דו-כיוונית", במסגרתו מטוס שמביא אזרחים ישראלים לישראל, יוכל לבצע טאץ' דאון (Touch Down) קצר לצורך חילוץ תיירים שעדיין שוהים בארץ.