אייר פראנס חוזרת לישראל: עם קרואסון שוקולד וחיוך צרפתי
"Good to be back": לרגל חידוש הטיסות בקו פריז–תל אביב ב־7 ביולי, יוצאת אייר פראנס בקמפיין שיווקי אישי שכולל סיור רחב בין משרדי נסיעות ברחבי הארץ מלווה בקרואסון, חיוך והבעת אמון מחודשת

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
לאחר היעדרות של כ-3 שבועות בעקבות המלחמה עם איראן, חברת אייר פראנס (Air France) חוזרת לפעול בקו פריז - תל אביב, ומסמנת את החזרה בקמפיין שיווקי מקורי ובלתי שגרתי: מסע ארצי עם קרואסון שוקולד ענק, חיוך צרפתי ותודה לשותפים בישראל.
הקמפיין, אותה החלה החברה הצרפתית היום לקראת החזרה ב-7.7, תחת הסלוגן Good to be back, כולל ביקורים אישיים של צוות השיווק והמכירות של אייר פראנס - KLM בישראל בעשרות סוכנויות נסיעות ברחבי הארץ.
הביקורים כוללים חלוקת קרואסון גדול ממדים, שנאפה במיוחד לרגל האירוע - מחווה שמסמלת הן את חזרת החברה לישראל והן את הרוח הפריזאית המזוהה עמה.

במסגרת הקמפיין, יצא צוות השיווק והמכירות של החברה למסע ברחבי הארץ, מצויד בקרואסון ענק, מחווה מתוקה לציון החזרה לפעילות, וכהבעת תודה על התקופה המאתגרת שעברו לקוחות החברה.
הסיור החל בעיר נהריה, ויימשך כשבוע, במהלכו יבקר הצוות עשרות סוכנויות נסיעות ושותפים עסקיים ויחלק את הקרואסון ברוח פריזאית חמה.
"לא רק תודה – גם אמון מחודש"
אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס-KLM בישראל, התייחס לחזרת החברה לפעילות ואמר: "אחרי תקופה לא פשוטה, אנחנו נרגשים לשוב ויותר מזה, לשוב עם חיוך. הביקור האישי אצל סוכני הנסיעות והשותפים שלנו הוא לא רק מחווה של תודה, אלא גם הבעת אמון מחודשת בשותפות ארוכת השנים עם השוק הישראלי."
לדבריו, החזרה לפעילות נעשתה מתוך בחירה אסטרטגית, ומתוך תחושת אחריות כלפי קהל הלקוחות בישראל, שמכיר ומעריך את השירות הצרפתי המוקפד ואת החיבור הרב־שנתי לפריז.
כאמור, הקו תל אביב–פריז יתחדש כאמור ב־7 ביולי 2025, עם טיסה יומית שצפויה להתבצע במטוסי בואינג B777-300, המציעים שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום וביזנס.
הטיסה תמריא בשעה 09:30 מפריז ותנחת בתל אביב בשעה 14:45.
הטיסה תמריא מנתב"ג בשעה 16:30 ותנחת בשעה 20:10, בפריז־שארל דה גול.

מחויבות ארוכת טווח
באייר פראנס מדגישים כי החזרה משקפת מחויבות אסטרטגית ארוכת טווח. החברה רואה בשוק הישראלי יעד מרכזי, הן מבחינת תיירות יוצאת והן כתחנת מעבר עיקרית לנוסעים מרחבי העולם.
לנוסעים מבטיחים בחברה כי צפויה חוויית טיסה מוקפדת, הכוללת תפריטים בהשראת המטבח הצרפתי, שירות ברמה גבוהה, ותוכנית נאמנות Flying Blue שמאפשרת צבירת נקודות והטבות בכל חברות ברית SkyTeam.
