ממשיכה להתרחב במזרח: ארקיע משיקה קו ישיר נוסף לווייטנאם
החל מאוקטובר 2026 תפעיל החברה קו ישיר גם להו צ׳י מין סיטי, שיאפשר למטיילים לבנות מסלולי טיול גמישים בין האנוי לדרום וייטנאם. מנכ״ל ארקיע, עוז ברלוביץ: ״צעד נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית להרחבת פעילות הטיסות ארוכות הטווח ולהעמקת הפעילות שלנו במזרח״
סייגון (הו צ׳י מין סיטי), וייטנאם. צילום: Shutterstock חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
חברת ארקיע מרחיבה את פעילותה בווייטנאם ומכריזה היום (א', 10.5) על יעד חדש במדינה: הו צ׳י מין סיטי (סייגון).
הטיסות הישירות אל היעד יחלו בחודש אוקטובר 2026 בתדירות של שתי טיסות בשבוע. הטיסות לסייגון ימריאו מתל אביב בימי חמישי וישובו מסייגון במוצאי שבת. זאת בנוסף לטיסות הישירות שהחברה כבר מפעילה בימי שלישי לבירה האנוי. הקו החדש יאפשר למטיילים הישראלים לבנות מסלול טיול נוח וגמיש בווייטנאם הכולל כניסה דרך האנוי ויציאה מסייגון, או להפך.
בארקיע מציינים כי פתיחת הקו החדש מהווה חלק המהלך מהווה חלק מהמשך יישום התוכנית האסטרטגית של החברה להרחבת הפעילות הבינלאומית שלה במזרח הרחוק והרחבת מגוון היעדים ארוכי הטווח של החברה.
מנכ״ל ארקיע, עוז ברלוביץ: ״הקו החדש לסייגון הוא צעד נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית של ארקיע להרחבת פעילות הטיסות ארוכות הטווח ולהעמקת הפעילות שלנו במזרח. לאחר ההצלחה והביקושים הגבוהים שראינו בקו להאנוי, היה לנו ברור שנכון להמשיך ולהתרחב בווייטנאם ולייצר לנוסעים הישראלים אפשרות לטייל במדינה בצורה נוחה וגמישה יותר ולהגיע ליעד המבוקש במדינה סייגון".
ספיר איפרגן, סמנכ״לית המסחר של ארקיע: ״אנו קשובים לביקושים הגבוהים מצד הקהל הישראלי לווייטנאם, ושמחים להודיע על הרחבת פעילות ארקיע במדינה עם פתיחת הקו החדש לסייגון. השילוב בין האנוי לסייגון יאפשר ללקוחותינו ליהנות מחוויית טיול נוחה, גמישה ומלאה יותר באחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים. אנו מזהים עניין הולך וגובר בווייטנאם ומאמינים שהרחבת הפעילות תחזק עוד יותר את הקשר בין ישראל למזרח הרחוק".






