תל אביב אירחה פסגה אסטרטגית של ישראל, יוון וקפריסין
שגרירים, בכירי ממשל ואנשי עסקים משלוש המדינות נפגשו במלון בראון בובו בתל אביב לדיון על עתיד שיתופי הפעולה במזרח הים התיכון. על הפרק: אנרגיה, חדשנות, ביטחון ותיירות
תל אביב אירחה פסגה אסטרטגית של ישראל, יוון וקפריסין. צילום: Shutterstock חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
בכירי הממשל, הדיפלומטיה והעסקים מישראל, יוון וקפריסין נפגשו הבוקר (שני) במלון בראון בובו בתל אביב, מרשת מלונות בראון מבית ישראל קנדה, לכנס טרילטרלי שעסק בעתיד שיתופי הפעולה במזרח הים התיכון בתחומי האנרגיה, הביטחון והחדשנות.
את האירוע אירח קובי ביטון, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל-יוון, לצד שגרירת יוון בישראל, שגריר קפריסין בישראל, מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי גלעד שדמון, יו"ר ארגון הגג של לשכות המסחר הדו־לאומיות דן קטריבס, ומנכ"ל לשכת המסחר ישראל-קפריסין ערן כהן.
בין המשתתפים בלט גם ראובן אלקס, שותף ומנכ"ל רשת מלונות בראון מבית ישראל קנדה, שאמר כי: "קיים פוטנציאל אדיר ולא ממומש בין ישראל, יוון וקפריסין, הן במישור המסחרי והן בתחום התיירות. החיבור הגיאוגרפי והאינטרסים המשותפים של שלוש המדינות מהווים קרקע פורייה לצמיחה כלכלית משותפת ולפיתוח מיזמים פורצי דרך כבר בעתיד הקרוב".
ראובן אלקס מנכ״ל ושותף ברשת בראון מבית ישראל קנדה צילום יח״צ
מימין: שגרירת יוון בישראל, יו״ר לשכת המסחר ישראל יוון, מנכ״ל לשכת המסחר ישראל יוון קובי ביטון ואלקס




