החל מיום שישי: שינויים בקווי האוטובוס בין חולון, תל אביב ורמת גן
החל מ-26 ביוני תפעיל חברת סופרבוס שורה של קווים מרכזיים בין חולון, בת ים, ראשון לציון, תל אביב ורמת גן. המהלך כולל אוטובוסים חשמליים, שיפור נגישות ואפשרות תשלום באשראי ובארנקים דיגיטליים
סופרבוס ממשיכה להרחיב את פעילותה בדרום גוש דן. צילום: רונן טופלברג חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
משרד התחבורה וחברת סופרבוס ממשיכים ביישום רפורמת התחבורה הציבורית בדרום גוש דן, כאשר ביום שישי, 26 ביוני, תצא לדרך הפעימה השלישית במסגרת מכרז אשכול דרום גוש דן שבו זכתה החברה.
במסגרת המהלך תרחיב סופרבוס את הפעלת קווי השירות באזור ותקלוט לאחריותה מספר קווים מרכזיים שפעלו עד כה באמצעות חברות דן ואגד. המטרה היא לשפר את הקישוריות בין ערי המטרופולין לבין מוקדי תעסוקה, חינוך, בריאות ופנאי.
בין הקווים שיעברו להפעלת סופרבוס נמנים קו 43, שיחבר בין תחנת רכבת קוממיות בבת ים לבין המרכז הרפואי שיבא ברמת גן; קו 71, שיחבר בין קניון הזהב בראשון לציון לקריית החינוך ומכללת לוינסקי בתל אביב; וקו 176, שיחבר בין חולון מזרח לתחנת רכבת סבידור מרכז בתל אביב.
החברה מפעילה כיום בדרום גוש דן צי של כ-400 אוטובוסים חשמליים, ובמסגרת הפעימה החדשה יופעלו בקווים המדוברים אוטובוסים עירוניים חדשים ונגישים, במקום האוטובוסים הבין-עירוניים ששירתו אותם עד כה. האוטובוסים החדשים מותאמים לכיסאות גלגלים ולעגלות ילדים ומציעים חוויית נסיעה משודרגת.
בנוסף, כלל האוטובוסים מצוידים במערכות תשלום מתקדמות המאפשרות תשלום באמצעות כרטיסי אשראי וארנקים דיגיטליים, ללא צורך בכרטיס רב-קו.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, אמרה כי הרחבת פעילות סופרבוס היא חלק ממדיניות "מחברים את ישראל", שמטרתה לשפר את התחבורה הציבורית ולספק חלופה איכותית לרכב הפרטי.





