תל אביב 27°c
ניו יורק 23°c
לונדון 34°c
פריז 40°c
ברלין 33°c
אתונה 31°c
לרנקה 32°c
דווחו לנו
אא

"מחויב לברית חזקה מתמיד בין ישראל לקולומביה": המסר שקיבל סער מהנשיא הנבחר

בשיחה בין השניים הדגישו את הרצון להעמיק את היחסים הדיפלומטיים והאסטרטגיים בין ישראל לקולומביה. הנשיא הנבחר הביע מחויבות להמשך חיזוק הברית בין המדינות

קולומביה קולומביה. צילום: SHUTTERSTOCK

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>

 

שר החוץ גדעון סער קיים היום (רביעי) שיחת טלפון עם נשיא קולומביה הנבחר אבלרד דה לה אספרייה וברך אותו על ניצחונו בבחירות.

סער ציין כי מדובר בניצחון “מעורר תקווה” עבור עתידה של קולומביה ואזרחיה, ואיחל לו הצלחה בתפקידו.

לדבריו, במהלך השיחה הביע הנשיא הנבחר מחויבות להמשך חיזוק היחסים בין ישראל לקולומביה, ואף הדגיש את רצונו בברית הדוקה בין המדינות. סער מצדו הדגיש את הרצון הישראלי להעמקת שיתוף הפעולה ולחיזוק הקשרים הדיפלומטיים והאסטרטגיים בין ירושלים לבוגוטה.

השניים סיכמו על המשך הידוק היחסים בין המדינות, כאשר סער הוסיף: “נעשה זאת יחד, קולומביה וישראל, ובגדול".

הכתבה עניינה אותך?

כן
לא
יש לכם מידע חשוב שטרם נחשף? תיעוד מאירוע חדשותי? מצאתם טעות? המייל האדום של PassportNews

הירשמו למבזקי PassportNews

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קולומביהשר החוץמשרד החוץגדעון סער

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...

מומלצים בשבילך: