בשורה לרשויות: משרד התחבורה פותח תקציבים חדשים לפרויקטים ברחבי הארץ
רשויות מקומיות ואשכולות אזוריים יוכלו להגיש למשרד התחבורה בקשות למימון פרויקטים תחבורתיים בתחומי הפיתוח והבטיחות, במטרה לשפר את הנגישות, להגביר את הבטיחות בדרכים ולחזק את החיבוריות בין היישובים
כביש 1 ירושלים. צילום: Shutterstock חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
משרד התחבורה פותח את פרויקט "שותפים לדרך" לשנת 2026, במסגרתו רשויות מקומיות ואשכולות אזוריים יוכלו להגיש בקשות להשתתפות המשרד במימון פרויקטים תחבורתיים ברחבי הארץ.
המשרד יסייע בקידום פרויקטים שיחזקו את הבטיחות בדרכים, ישפרו את הנגישות לתחבורה הציבורית, יקדמו חיבוריות בין יישובים ויתרמו לאיכות החיים של התושבים.
התוכנית נועדה לסייע לרשויות המקומיות לקדם פתרונות תחבורתיים איכותיים באמצעות שני מסלולי תמיכה מרכזיים: פרויקטים בצירי תנועה מרכזיים ובחיבורים בין הרשת העירונית לכבישים בינעירוניים, ופרויקטים בתחום הבטיחות. רשויות מקומיות יוכלו להגיש עד שש בקשות, שלוש בכל אחד משני הסלים.
שרת התחבורה מירי רגב: "שיתוף הפעולה עם השלטון המקומי הוא מכפיל כוח משמעותי בדרך ליצירת מערכת תחבורה מתקדמת, בטוחה ונגישה לכל אזרח".






