אדום בבורסה, המדדים צנחו אבל חברה אחת המריאה אל על
מדד ת"א-125 איבד 1.25% וכל המדדים הענפיים ננעלו בירידות. מניית אל על הובילה את העליות במדד, בעוד בשוק האג"ח נמשכה ירידת התשואות ובוול סטריט נרשמה מגמה חיובית
ירידת שערים בבורסה. צילום: Shutterstock חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
יום המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב הסתיים היום (ה׳, 25.6) בירידות שערים רוחביות, כאשר כל המדדים המרכזיים והענפיים ננעלו בטריטוריה שלילית. מנגד, מניית אל על בלטה בעליות והייתה המניה החזקה ביותר במדד ת"א-125.
מדד ת"א-35 ירד ב-1.23%, ת"א-90 איבד 1.25%, וגם מדד ת"א-125 נחלש ב-1.25%.
בין המדדים הענפיים בלטו בירידות מדד ת"א-ביומד שאיבד 3.48%, מדד ת"א-ביטחוניות שירד ב-2.09%, מדד תשתיות האנרגיה שנחלש ב-2.01%, מדד הטכנולוגיה שירד ב-1.89% ומדד אנרגיה ישראל שאיבד 1.66%.
למרות המגמה השלילית, אל על בלטה בראש רשימת העולות במדד ת"א-125 עם זינוק של 4.24%. אחריה עלו טבע (2.70%), נאייקס (2.52%), קמטק (2.12%) ואיי.די.איי ביטוח (2.10%).
בצד היורדות בלטו נקסט ויז'ן שצנחה ב-6.98%, אפי נכסים (5.69%-), וילאר (5.45%-), מקס סטוק (5.09%-) וביג (4.39%-).
מחזור המסחר במניות הסתכם בכ-5.2 מיליארד שקל, בעוד שמחזור המסחר באיגרות החוב הגיע לכ-5.9 מיליארד שקל. מחזור המסחר במק"מ הסתכם בכ-1.98 מיליארד שקל.
בשוק האג"ח נמשכה מגמת הירידה בתשואות לפדיון, המשקפת עליית מחירים באיגרות החוב הממשלתיות. תשואת אג"ח ממשלת ישראל ל-3 שנים ירדה ל-3.24%, ואילו תשואת אג"ח ל-10 שנים ירדה ל-3.636%. בהתאם, מדדי האג"ח הממשלתיים סיימו את היום בעליות, כאשר תל גוב-שקלי עלה ב-0.20%, תל גוב-כללי הוסיף 0.18% ותל גוב-צמודות התחזק ב-0.17%.
אל על. צילום: Shutterstockבשוק המט"ח נסחר הדולר סביב 2.98 שקלים, האירו סביב 3.39 שקלים, והליש"ט סביב 3.93 שקלים.
ברקע למסחר, בוול סטריט נרשמה מגמה חיובית, לאחר פרסום נתוני מאקרו מעודדים ודוחות חזקים של Micron, שחיזקו את הערכות המשקיעים כי הביקוש לשבבים עבור יישומי בינה מלאכותית ממשיך לצמוח.






