אחרי כ-6 שעות של דריכות: הוסרו ההגבלות בבית אריה, התושבים שוחררו
לאחר לילה ובוקר מתוחים שבו התושבים התבקשו להסתגר בבתיהם בעקבות חשש לחדירת מחבלים, פיקוד העורף והרשות המקומית הודיעו על סיום האירוע והסרת ההנחיה להישאר בבתים
צילום: Roman Yanushevsky / Shutterstock חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>
לאחר כ-6 שעות של דריכות ומצוד ביטחוני, הסתיים הבוקר (שבת) האירוע הביטחוני בבית אריה, והתושבים קיבלו הודעה כי ניתן לשוב לשגרה.
האירוע החל בשעות הלילה, כאשר בעקבות חשש לחדירת מחבלים הופעלה התרעה ביישוב, ובהמשך הונחו התושבים להיכנס למרחבים המוגנים ולהישאר בבתיהם עד להודעה חדשה. במהלך השעות שלאחר מכן פעלו כוחות צה”ל וכוחות הביטחון בסריקות נרחבות באזור, בעוד הרשות המקומית שבה והדגישה לתושבים כי חל איסור מוחלט לצאת מהבתים.
בתום כ-6 שעות של פעילות מבצעית הודיעו גורמי הביטחון על סיום האירוע, וההנחיה להישאר בבתים בוטלה. התושבים שוחררו מההסתגרות ויכולים לשוב לשגרת יומם.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}






