אא

מנכ"ל ג'ט בלו: ״הקו החדש לבוסטון יהיה מוצלח״

רובין הייז, מנכ״ל חברת התעופה ג׳ט בלו, שאחד מבסיסיה העיקריים נמצא בבוסטון, משבח את דוד מימון והנהלת אל על, על המהירות והיעילות שהציגו בכל מה שקשור להשקת הקו החדש לבוסטון. הראיון המלא בגיליון 600 של פספורט ב 20/07

בוסטון. צילום: shutterstock בוסטון. צילום: shutterstock

רובין הייז, מנכ״ל חברת התעופה המצליחה ג'ט בלו, המפעילה מידי יום כ-900 טיסות ברחבי ארה״ב, אמריקה הלטינית, דרום אמריקה והקאריבים, מפליג בשבחים על המהירות והיעילות שהפגינה אל על בכל מה שקשור להשקת הקו. הייז, משבח את דוד מימון, מנכ״ל אל על - "מקצוען אמיתי", ושבע רצון משיתוף הפעולה עם אל על בכלל. בנאום שנשא בטקס השקת הקו כינה את אל על כמשפחה, מה שמעיד שאל על מצאה פרטנר מצויין וחשוב במיוחד.

את הייז, פגשתי לראשונה השבוע בבוסטון, בארוע השקה של אל על לרגל פתיחת הקו החדש לבוסטון, בהופעה של שלומי שבת בבוסטון. לפרקים היה נדמה שגם במילות השירים של הכוכב הוא בקיא, שבת העמיד את מאות המשתתפים בהופעה לצד כל בכירי הנהלת אל על. הייז מקפיד להפגין את הערכה שלו לאל על ושביעות רצונו ממה שקורה בין שתי החברות, עושה רושם שיש לאל על שיתוף פעולה מיוחד עימו, ובכלל עם ג׳ט בלו. חברת התעופה האמריקנית המוכדרת כחברת ״לואו קוסט״, מתפתחת בשנים האחרונות בצעדי ענק בשוק התעופה המקומי בארה״ב ונחשבת חברת תעופה רווחית במיוחד, מרשים מאוד בעיקר שמדובר בחברה צעירה שהוקמה בשנת 1999. בין ששת בסיסי הפעולה העיקריים של החברה נמצאת העיר בוסטון מה שיקל על אל על את החיים במגוון יעדי ההמשך אותם תציע לנוסעים מישראל באמצעות ג׳ט בלו, לה הסכם קוד שייר עם אל על מחודש נובמבר 2014.

"צריך להסיר את הכובע בפני דוד מימון, דני סעדון ובכירי החברה שליוו מקרוב את כל הפרויקט הגדול של השקת הקו לבוסטון, על המהירות שהרימו את הכפפה בכל מה שקשור לפתיחת הקו החדש", אמר הייז. לאורך הראיון, הייז משבח את דוד מימון, ומכנה אותו ״מקצוען אמיתי״. ״הדרך בה דוד ליווה את הפרויקט מרשימה, הוא לא החסיר פרט ויחד עם הנהלת החברה ודני סעדון שעשה עבודה נהדרת (היה אחראי מטעם אל על על פתיחת הקו החדש), הם עשו מהלך חכם ומהיר בטווח של חודשים, יחד עם החיבור שלנו כחברת תעופה מובילה במסצ'וסטס ובבוסטון בפרט בטיסות הפנים, הניסיון של אל על במזרח ארה״ב, ושיתוף הפעולה המצויין מצד רשויות התעופה של מסצ׳וסט, אין לי ספק שהקו ינחל הצלחה״, אמר הייז בביטחון.

הראיון המלא עם הייז, על השת״פ בין ג׳ט בלו החברה בקבוצת לופטהנזה ואל על, הפרטים מאחורי השקת הקו לבוסטון, התוכניות לעתיד ועל הצלחת ג׳ט בלו בשנים האחרונות, כולל כתבה נרחבת על החברה, בגיליון ה 600 של פספורט ב- 20/07.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: