אא

מלון בוטיק חדש ויוקרתי Villa Carmel

למלון, הממוקם במרכז חיפה, 16 חדרים וסוויטות, המעוצבים בסגנון אירופאי קלאסי, חדרי טיפולים, ג'קוזי וסאונה ובמרכז העסקים של המלון שירותים מותאמים לאנשי העסקים המתארחים המלון.

Shutterstock Shutterstock
מלון הבוטיק החדש Villa Carmel ממוקם בפינה שקטה של "ציר מוריה" במרכז חיפה, במרחק הליכה מבתי קפה, מסעדות וחנויות מעצבים. המלון הוקם ושופץ בהשקעה של 8 מיליון ש"ח במבנה של מלון "ורד הכרמל", שהוקם בשנת 1947, ואשר אירח את גדולי הישוב בין כתליו, ואף פולה ודוד בן גוריון נמנו על אורחיו הקבועים.

בווילה הענקית, ששיטחה כ- 1,000 מ"ר, יש 3 קומות ו- 6 מפלסים ובה 16 חדרים מפוארים וסוויטות מרווחות הצופות לנוף ירוק. לכל חדר עיצוב ייחודי, בסגנון אירופאי קלאסי עם ריהוט איכותי, גופי תאורה מאירופה והקפדה על נוחות מרבית. במלון מסעדה הטובלת בגינה פורחת וקסומה, חדרי טיפולים, ג'קוזי וסאונה, אינטרנט אלחוטי חינם בכל אזורי וחדרי המלון, כספת גדולה בכל חדר ושירותים נוספים.

במרכז העסקים של המלון חדר ישיבות הכולל מקרן ומסך, שולחן עבודה נוח עם מנורה מותאמת, טלפון ועידה משוכלל וטלפון אלחוטי נוסף, עיתון International Herald Tribune בבוקר וכן מגוון ערוצי טלוויזיה עסקיים ללא כל תוספת תשלום.

לדברי מורן פלג, מנהלת המלון: "מדובר בחדרים מפנקים וסוויטות מפוארות עם דגש על יחס אינטימי ושירות אישי ברמה גבוהה. ההקפדה על הפרטים, הסטייל והסטנדרט הבינלאומי יגרמו לאורחים חוויית נופש מדהימה ובלתי נשכחת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: