אא

רשת מלונות מריוט חוגגת את הצ'ק-אין המיליון באמצעות הסמארטפון

האפליקציה 'מריוט מובייל' זוכה לפופולאריות עצומה בארצות הברית ובקרוב תיכנס לשימוש במלונות הרשת ברחבי העולם

| |
רשת מריוט הבינלאומית מציינת את הצ'ק-אין המיליון במספר, שבוצע באמצעות מכשיר הסמארטפון במלונות הרשת בארצות הברית. לרגל השימוש הפופולארי באפליקציה מכריזה הנהלת הרשת על הגרלה ייחודית של מיליון נקודות במועדון החברים של הרשת, Marriott Rewards, לכל מי שישתמש באפליקציה לצורך צ'ק-אין באחד מ-3,000 מלונות הרשת בארצות הברית מעתה ועד סוף 2015.

מסיבת פרס מיוחדת העניקה הנהלת הרשת לזוג האנטר וטינה סוויפט, שביצעו את הצ'ק-אין המיליון במלון מריוט בלוס אנג'לס, ונהנו ממופע פרטי יוצא דופן של מוסיקה, אקרובטים ורקדנים, וזאת בנוסף למענק של מיליון נקודות במועדון החברים של מריוט.

"אנו נרגשים מאד להיווכח שהצ'ק-אין באמצעות הטלפון הנייד הפך לפופולארי כל כך", אמרה ג'ניפר יוטז, סגנית נשיא לשיווק של מריוט הבינלאומית, "אנחנו נמשיך ונרחיב את האפשרות גם במדינות אחרות ברחבי העולם ונעניק לאורחינו הזדמנות לזכות בנקודות מועדון עם ביצוע צ'ק-אין בטלפון הנייד".

ראוי לציין כי הצ'ק-אין באמצעות האפליקציה 'מריוט מובייל' הוא פשוט מאד. האורחים יכולים לבצע את הליך הצ'ק-אין החל משעה 4:00 אחה"צ ביום שלפני ההגעה למלון והם מקבלים הודעה עדכנית על המועד, בו החדר שלהם מוכן לכניסה. האפליקציה היא חינמית וניתנת להורדה ב'אפל סטור' וב'גוגל פליי'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: