אא

עכשיו זה רשמי: נועז בר ניר מנכ"ל התאחדות המלונות

כפי שנחשף לראשונה ב'פספורטניוז' כבר ב 1/04/15, בר ניר, לשעבר מנכ"ל משרד התיירות, מחליף את שמואל צוראל, שמסיים את תפקידו כמנכ״ל התאחדות המלונות לאחר שמונה שנים

|נועז בר ניר |נועז בר ניר

בהתאחדות המלונות מאשרים היום (שני) רשמית את מה שנחשף לראשונה ב'פספורטניוז', (1.04).

נועז בר ניר, החל מתחילת מאי, יכנס לתפקיד מנכ"ל התאחדות המלונות במקומו של שמואל צוראל שמסיים את התפקיד לאחר שמונה שנים. בר ניר, לשעבר מנכ"ל משרד התיירות, שימש בחודשים האחרונים כמנכ"ל חברת הרוקח, והיה בעבר סמנכ"ל כספים בשירותי בריאות כלכלית ורפרנט תחום הבריאות במשרד האוצר.

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, ביקש היום להודות לצוראל על שנים מוצלחות בתפקיד ועל תרומה משמעותית לקידום ההכרה בתרומת תעשיית התיירות למשק ולמדינה.

לדבריו: "העיסוק בתיירות אינו רק מקצוע, אלא גם שליחות, המחייבת אמונה בפוטנציאל התיירות של ישראל, סבלנות ואורך רוח על רקע המשברים הרבים, שפוקדים אותנו לאורך השנים. מאז ימינו המשותפים במשרד התיירות, בהם קידמנו מהלכים רבים לטובת המדינה, שיתוף הפעולה בינינו לא פסק. שמוליק מאמין לאורך השנים כי אפשר להגיע לכל יעד בתיירות ולפרוץ כל תקרת זכוכית, אם רק יועמדו  לכך התנאים הנדרשים. התאחדות המלונות נהנתה בשנות כהונתו מניסיונו הרב ומידענותו המופלגת בתחומים רבים. אני מאחל לו מקרב לב הצלחה וסמוך ובטוח כי ימשיך גם בעתיד לתרום לקידום התיירות, בעיקר בתחום השיווק, שהוא תחום התמחותו".

למנכ"ל החדש, נועז בר ניר, ממתינים אתגרים רבים בתפקידו החדש; בין היתר, התיירות הנכנסת לישראל מצויה במשבר מאז הקיץ האחרון ונתוני אירוח התיירים מחו"ל בירידה,  עם זאת, חרף הפגיעה הכלכלית שספגו המלונאים, במלחמה ואחריה, הם נתקלים בקשיים רבים במימוש הפיצויים המגיעים להם מהמדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: