אא

"החברה הגיאוגרפית חזרה לחיים"

מצהיר רענן בן בסט, מנכ"ל החברה, בראיון מיוחד, ומספר על ההיערכות המחודשת של החברה בשלוש השנים האחרונות, על הפופולאריות של מותג 'הגיאוגרפית' הצובר תאוצה, על המיזמים החדשים של החברה ועל חדוות היצירה התיירותית. הראיון המלא בגיליון 'פספורט' המודפס ב-5.5

| |

אחרי שנים של דעיכה ועל סף התמוטטות מוחלטת, בשלוש השנים האחרונות החברה הגיאוגרפית קמה לתחייה מחודשת, וזאת בעיקר בזכות אנשי 'הגיאוגרפית' המושבעים, שאומנם יצאו לדרכים נפרדות, אך לא היו יכולים להשלים עם גסיסתה של החברה והחליטו להירתם כדי להשיב את עטרת 'הגיאוגרפית' ליושנה.

רענן בן בסט עבד בחברה במשך 4 שנים כמדריך ומנהל מחלקת אמריקה, נפרד ממנה בשנת 2004, הקים עם ברק אפיק חברה ייעודית לאמריקה הלטינית, שהתמזגה לפני 3 שנים עם 'הגיאוגרפית', והיום הוא מכהן כמנכ"ל החברה הגיאוגרפית.

"המטרה שלי, שלנו", הוא אומר לנו בראיון מיוחד, "הייתה להחזיר את החברה הגיאוגרפית למה שהייתה בזמנו, חברה משמעותית וגדולה".

בן בסט מספר על חבלי הלידה המחודשת: "הפכנו כל אבן והתחלנו הכל מחדש. צוות, מדריכים, קורסים...", ועל ותיקי החברה ואושיותיה שנרתמו לשיקומה. מולה יפה, מייסד החברה, בן ה-80, שב במלוא המרץ לנהל את מיזם ההפלגות הגיאוגרפיות. גם חיים שוסטר חזר לצוות המוביל של החברה.

מלבד הטיולים הגיאוגרפיים המאורגנים המסורתיים (החברה היחידה ש"עושה את כל העולם") החברה מגוונת את פעילותה במיזמים חדשים וחדשניים, כגון: חבילות 'תפורות' לטיולים פרטיים, סמינרים מטיילים - טיולי נישה בשיתוף 'רעות – קשרי תרבות', מגוון הפלגות גיאוגרפיות, וטיולי משפחות חדשניים ברוח ה'גיאוגרפית'.

היצירתיות התיירותית ויצירת חוויה ולא רק טיול, הם בראש מעייניה של החברה המתחדשת, מצהיר בן בסט ומסכם: "החברה הגיאוגרפית חזרה לחיים". ונראה כי הוא מתכוון לכל מילה.

הראיון המלא בגיליון 'פספורט' המודפס ב-5.5.

הפלגה בפיורדים של נורווגיה. החברה הגיאוגרפית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: