אא

עובדי דיזנהאוז ובי טי סי חגגו את המיזוג

עובדי החברות חגגו בארוע מיוחד בגעש את האיחוד והיציאה לדרך משותפת. בערב החגיגי בגעש, נשאו דברים, עופר חודרוב ואורי סירקיס. פספורטניוז ביקר באירוע המושקע ומביא לכם בשידור אוירה אופטימית והרבה חיוכים. צפו בסרט

|| ||

שלשום בערב (ב') התקיים אירוע מיזוג btc ודיזנהאוז באולם האירועים "סטואה" שבשפיים. הארוע, שנערך יומיים לפני המיזוג בפועל, היה כולו במוטיב של היכרות וחיבור. כבר בכניסה חולקו למוזמנים 'תוויות שם' אשר נשאו את הסלוגן being one, ואת שם המוזמן והאזור הגיאוגרפי אליו הוא משתייך מבלי לציין האם הנו מ-btc או דיזנהאוז.

בהמשך באזור קבלת הפנים ניתן היה למצוא פינת צילום בה הצטלמו עובדי החברה הממוזגת תחת שילוט של just married. לאירוע לא הוזמנו ספקים או לקוחות אלא רק עובדי החברות, נציגי הנהלת החברות, וחני סובול מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות שעד לאחרונה הייתה סמנכ"לית הכספים באי די בי תיירות.

ראשון לעלות לבמה היה מנכ"ל אי.די.בי תיירות, אורי סירקיס, אשר היה המנוע מאחורי עסקת המיזוג, אורי ברך את עופר חודורוב על העסקה ופירגן לו על הדרך בה התנהלה העסקה. לאחריו עלה לבמה מנכ"ל BTC, עופר חודורוב, אשר ברך את העובדים שהצטרפו במסגרת המיזוג וסיפר בהתרגשות כיצד הוא זוכר את הימים בהם עבד בצעירותו כשליח בחברת דיזנהאוז. עופר שלא חסך אף הוא במחמאות לאורי סירקיס, הציג את ההנהלה החדשה של החברה הממוזגת בראשותו: איריס מאור, סמנכל תפעול. עודד חודורוב, סמנכל פיתוח עסקי. רומי, מנהלת משאבי אנוש. גיל רבן, סמנכל מכירות ורוני שמש סמנכל הכספים.

לאחר הברכות והנאומים נהנו המוזמנים ממופע סטנד אפ מצחיק עד דמעות של האומנית אלינור סלע, אשר בכישרון רב הציגה סיטואציות מחיי היום יום של הסוכנים ולא חסכה בעקיצות שנונות בהתייחס לדברי הנואמים. הערב הסתיים בשירה של כל מנהלי הסניפים יחד על הבמה על רקע הלוגו החדש של החברה אשר אימצה אית הלוגו של דיזנהאוז עם איזכור ל-btc.

עומר בנוביץ ביקר באירוע המושקע ומביא לכם בשידור אוירה אופטימית והרבה חיוכים.
לצפיה בסרט:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: