אא

אמריקן אירליינס: מבצעי סתיו למגוון יעדים בצפון אמריקה

המבצעים בתוקף למחלקת תיירים לטיסות מת"א ישירות לפילדלפיה או לאירופה באמצעות שותפי החברה ומשם ליעדי ההמשך בטיסות אמריקן אירליינס. תקף ליציאות מישראל, להזמנות וכירטוס החל מ-1 בספטמבר. מחירים לדוגמא: ניו יורק ובוסטון - החל מ-934 דולר

אמריקן אירליינס הכריזה על מבצעי סתיו ומחירים מיוחדים ליעדים שונים בצפון אמריקה, ליציאות מישראל במחלקת תיירים, להזמנות וכירטוסים החל מ-1 בספטמבר.

מחירים לדוגמא: ניו יורק - החל מ-934 דולר, פילדלפיה - החל מ-1084 דולר, וושינגטון DC  - החל מ-1190 דולר, מיאמי - החל מ-1090 דולר, בוסטון - 934 דולר, סן פרנסיסקו - 1280 דולר, לאס וגאס - 1230 דולר, לוס אנג'לס - 934 דולר, טורונטו - 1024 דולר. המחירים כוללים את היטלי הדלק ומיסי הנמל. מספר המקומות מוגבל

נוסעי אמריקן אירליינס יכולים לטוס מתל אביב ישירות לפילדלפיה ומשם ליעדי ההמשך ברחבי אמריקה, או לכרטס באמצעות שותפי החברה ליעדים בצפון אמריקה בטיסות אמריקן אירליינס, כאשר כל הכרטיס וכל מקטעי הטיסה הינם בקוד אחיד של אמריקן אירליינס.

לדוגמא, טיסה ללוס אנג'לס יכולה להתבצע בטיסה היומית הישירה של אמריקן אירליינס מתל אביב לפילדלפיה ומשם בטיסת המשך או בטיסה דרך לונדון, על ידי אל על או בריטיש איירווייז (שותפות של אמריקן אירליינס) ללונדון ובטיסת המשך של אמריקן איירליינס מלונדון ללוס-אנג'לס, כאשר כל הכרטיס מכורטס מראש בקוד AA של אמריקן אירליינס או בצורה דומה למיאמי באמצעות אל על או איבריה (שותפות של אמריקן אירליינס) דרך מדריד.

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "עונת הסתיו בצפון-אמריקה מציעה למבקרים בה מזג אוויר נפלא לכל סוג של פעילות. חגי תשרי, המתחילים השנה באמצע חודש ספטמבר, הם זמן מושלם לחופשה זוגית או משפחתית בצפון-אמריקה. סטודנטים יכולים לנצל את המחירים הזולים ולטוס ליעדים האטרקטיביים בעולם לטיול או לחופשה מרעננת לפני תחילת שנת הלימודים או לחילופין, לחגיגת שופינג במרכזי הקניות בניו-יורק, פילדלפיה או לוס אנג'לס. הטיסה הישירה מתל-אביב היא מהראשונות שנוחתת בבוקר בשדה התעופה בפילדלפיה, מה שמאפשר לנוסע הישראלי ליהנות מכניסה מהירה וללא תורים לארה"ב או לטיסות ההמשך. אמריקן אירליינס מציעה במהלך הקיץ והסתיו הטבות מיילים למצטרפים חינם לתוכנית AAdvantage, כחלק מברית התעופה OneWorld, שזכתה השנה בתואר ברית התעופה הטובה בעולם על ידי Skytrax".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: