אא

טסים ללונדון? 7 פעיליות ואטרקציות מומלצות למשפחות

חברת התעופה בריטיש איירווייס, המפעילה 21 טיסות שבועיות מתל אביב ללונדון, ריכזה עבורכם 7 פעילויות ואטרקציות למשפחות בלונדון שציבור רחב כלל אינו מכיר - לגזור ולשמור

|| ||

לונדון נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים, והיא ידידותית לטיולי משפחות. אחרי שנים שהיא מככבת בראש סדר העדיפויות של התיירים הישראלים, נדמה שכולנו יודעים לדקלם בעל פה את שלל האטרקציות, המתחמים והבילויים שיש לעיר להציע. החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת לטוס ללונדון ולשלב אטרקציות מקוריות ולא פחות מהנות.

חברת התעופה בריטיש איירווייס, המפעילה 21 טיסות שבועיות מתל אביב ללונדון, ריכזה עבורכם את מיטב האטרקציות הלונדוניות שאתם לא מכירים, לטיול מפתיע ומגוון:

קידזניה (Kidzania)
קידזניה הוא מתחם שעשועים ענק המיועד לילדים שנפתח רק לפני שלושה שבועות במרכז לונדון, אך הוא לא דומה לשום מתחם אחר שאתם מכירים. קידזניה היא למעשה מדינה קטנה, המנוהלת ומתופעלת אך ורק על ידי הילדים שמגיעים לבקר במתחם. במהלך הביקור יתנסו הילדים בקריירות שונות וימלאו תפקידים דוגמת שף, מנתח לב, טייס, מנחה טלוויזיה, כבאי ועוד, ויקבלו כסף מדומה תמורת עבודתם, אותו יוכלו להמיר בפרסים. "מרכזי התעסוקה" המדומים נראים אמיתיים לחלוטין ומאובזרים היטב, וכוללים סימולטור טיסה של בריטיש איירווייס עם אנשי צוות במדים, אולפני טלוויזיה מצולמים, מגרשי ספורט ועוד.
מאחר וקידזניה היא ממלכה של ילדים בלבד, מומלץ שההורים יניחו לילדים להסתובב במתחם בליווי המפעילים ויציצו מהצד דרך חלונות מראה חצי שקופים שהוצבו מסביב לפעילויות השונות. ניתן גם להשתתף כקהל בפעילויות כמו הצגות תיאטרון או אירועי ספורט המתקיימים במתחם בכיכובם של הילדים. אם הילדים גדולים יותר, רצוי להשאיר אותם במתחם ולטייל בקניון ווסטפילד (Westfield) הסמוך, שנחשב לאחד הקניונים הגדולים ביבשת.
כתובת: Westfield London Shopping Centre, Ariel Way, London
תחנת תחתית קרובה: Shepherd's Bush (Central line)
עלויות: פעוט (עד גיל 3) £10.00, ילד (4-14) £28.00, מבוגר (15 ומעלה) £16.50
אתרhttp://london.kidzania.com/en-uk

קידזניה


גן החיות של לונדון – חוויית "מטפל ליום אחד"
גן החיות של לונדון הוא מוסד ותיק ומוכר שמושך אליו תיירים רבים בכל עונות השנה. בתקופת הקיץ ובחופשות, מציע גן החיות אטרקציה ייחודית בשם "מטפל ליום אחד", במסגרתה מתלווים הילדים בקבוצות קטנות למטפל ספארי מוסמך. המטפל והילדים מבצעים יחד שלל פעילויות חווייתיות ברחבי גן החיות – האכלת חיות מקרוב, שיטוט בתוך המתחמים המגודרים וכניסה חופשית ל"מאחורי הקלעים" של גן החיות, המאפשרת גישה אקסקלוסיבית ובלתי אמצעית לבעלי החיים. החוויה נמשכת שלוש וחצי שעות וכוללת כניסה לילד + מלווה, ארוחת בוקר, חולצה וכובע, תיק הפתעות וחנייה. יש לברר מראש את זמינות הפעילות באתר גן החיות.
כתובת:  Regent's Park, London NW1 4RY
תחנת תחתית קרובה: Camden Town (Northern line)
עלויות: £170
אתרhttp://www.zsl.org
 

המוזיאון להיסטוריה של הטבע – מסיבת פיג'מות עם דינוזאורים
המוזיאון הוותיק שכבר נחשב למוסד של ממש, מתעורר לחיים בשעות הלילה ומציע לילדים ולמשפחותיהם סיור לילי מודרך בנבכי מוזיאון ההיסטוריה של הטבע, לאור פנסים. הסיור כולל מיצג אנימציה, מופע מדעי מרהיב וסדנת יצירה במהלכה מכינים הילדים חולצות דינוזאור משלהם. המבקרים ייחשפו למוצגים מדעיים מעניינים וילמדו על ההיסטוריה שלהם – בעלי חיים שנכחדו, פוחלצים, ביצים בגדלים שונים ועוד. בתום הסיור יקבלו המבקרים ציוד מלא להקמת מחנה בשטח המוזיאון , ללינה חווייתית תחת דגמים בגודל טבעי של דינוזאורים שונים וחיות ים פרה-היסטוריות. בבוקר מוזמנים המבקרים ליהנות מארוחת בוקר במתחם המוזיאון ומפרסים שווים למזכרת.
כתובת: Natural History Museum, Cromwell Road, London SW7 5BD
תחנת תחתית קרובה: South Kensington (District line)
עלויות: £60
אתר: http://www.nhm.ac.uk/visit.html


"עמק לי" (Lee Valley) – חתירה במים סוערים
במרחק של כשעה נסיעה ברכבת התחתית ממרכז לונדון, נמצא מתחם החתירה במים סוערים (White Water Rafting) מהמשוכללים והחדישים ביותר באירופה. המתחם, ששימש לתחרויות החתירה במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ומשמש גם כיום לתחרויות מקצועיות, פתוח ביום יום לקהל הרחב כאתר פעילות לכל המשפחה, והוא מאפשר חוויית חתירה בשלל רמות, שיכולה להתאים למתחילים כמו גם למתקדמים ולמקצוענים. בנוסף, יכולים המשתתפים ליהנות מפעילויות מים נוספות כמו אבובים, "בודי-בורדינג" ו"מצופי נקניקייה" ייחודיים. הפעילויות מתאימות לבני נוער מעל גיל 14.
כתובת: Lee Valley White Water Centre, Station Road, Waltham Cross, Hertfordshire
תחנת רכבת (עילית) קרובה: Waltham Cross
עלויות: המחירים משתנים בהתאם לפעילות, פרטים באתר. 
אתר: https://www.gowhitewater.co.uk 
 

מוזיאון מועדון הכדורגל צ'לסי
בכל משפחה ישראלית יש לפחות חובב כדורגל אחד מושבע, ומוזיאון הכדורגל של צ'לסי בוודאי יספק אותו, אך לא רק – המוזיאון מציע חוויה ייחודית שכל בני המשפחה יוכלו ליהנות ממנה. הסיור נערך באצטדיון הבית של הקבוצה, ה-Stamford Bridge, והוא כולל ביקור בחדרי ההלבשה, יציע העיתונאים, מנהרת השחקנים והדשא. בנוסף, נהנים המבקרים מסיור מודרך במוזיאון הרשמי של צ'לסי, שנחשב למוזיאון הכדורגל הגדול והחדיש ביותר בלונדון ומציג את ההיסטוריה המפוארת של הקבוצה (למעלה מ-100 שנה), התארים השונים שזכתה להם וכוכבי העבר וההווה באמצעות וידאו-ארט, משחקים אינטראקטיביים ומיצגים חדשניים.
כתובת:  Stamford Bridge, Fulham Rd, London
תחנת תחתית קרובה: Fulham Broadway-  District line
עלויות: בהזמנה מראש באתר- £19 למבוגר (הנחות לסטודנטים), £13 לילד 5-15,  עד גיל 5 – חינם.
אתר: http://www.chelseafc.com 


בונקר 51 – פיינטבול באווירת אנדרגראונד
מתחם "בונקר 51", שנחשב לגן עדן לחובבי אקשן, מעוצב כהעתק של בונקר גרעיני והוא פרי פיתוחו של האדריכלים של היכל ה-O2 ארנה המפורסם. המתחם ממוקם מתחת לאדמה, ומציע מגוון פעילויות אקשן כמו פיינבול, רובי לייזר ועוד. המשתתפים בפעילות מקבלים "משימה מיוחדת", מצטיידים בציוד החדשני ביותר ויוצאים להציל את העולם. הפעילויות השונות מתאימות לכל המשפחה, החל מגיל שש.
כתובת: 3 Herringham Road, North Greenwich, London
עלויות: המחירים משתנים בהתאם לפעילות, פרטים באתר. 
אתר: http://www.ultimaterecreation.co.uk 
 

בונקר 51

פארק המשחקים על שם הנסיכה דיאנה
פעילות חינמית ולא פחות חווייתית: פארק המשחקים על שם הנסיכה דיאנה נחשב לאחד הפארקים המרהיבים בלונדון, והוא גן עדן של ממש לילדים. במרכז הפארק, שנבנה בהשראת סיפורו של פיטר פן, מוצבת ספינת עץ ענקית המזמינה את המבקרים לחקור את חדריה, לעמוד על הסיפון ולתצפת על ארמון קנזינגטון הסמוך. הפארק כולל גם אוהלי "טיפי" אינדיאניים, חוף ים מדומה, צעצועים, משחקים ועצים אומנותיים המעוצבים בחריטות. מסביב לפארק המשחקים יש מתחם ישיבה מרווח עבור ההורים. 
כתובת: Broad Walk, London
תחנת תחתית קרובה: Queensway-Central line
עלויות: חינם
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםאנגליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: