אא

לא רק באירופה: שוק חג המולד יתקיים גם בירושלים

במסגרת פסטיבל שלושת חגי החורף בירושלים, יתקיים בעיר שוק חג המולד עם דוכני מכירה של מוצרי כריסטמס: קישוטים לחג, תכשיטים, בובות סנטה קלאוס, נרות, גבינות, יין ושמן זית. עוד יתקיימו במתחם פעילויות לכל המשפחה, קונצרטים ומופעים

| |

במהלך חודש דצמבר מציינת ימק"א את חגי שלוש הדתות: חנוכה, הולדת הנביא מוחמד וחג המולד, וכן את ראש השנה האזרחית במסגרת "פסטיבל החגים בירושלים", שמטרתו לעודד שילוב רב-תרבותי בין חגי היהודים, הנוצרים והמוסלמים. במסגרת הפסטיבל יתקיים שוק חג המולד, הלא הוא כריסטמס, של ימק"א, מיום שישי 18 בדצמבר ועד יום ראשון 20 בדצמבר.

השוק יתקיים בתוך המבנה הקולוניאלי של ימק"א, שתוכנן על-ידי האדריכל של האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, ונחנך בשנת 1933 על-ידי גנרל אלנבי. לכבוד החג מעוטר המגדל הגבוה באלפי נורות צבעוניות, ועץ האשוח המוצב בחזית הבניין מקושט בקישוטי חג צבעוניים. בשוק יימכרו מוצרי כריסטמס מקוריים, עבודות יד של בעלי מלאכה ממזרח העיר, נרות, בובות סנטה, יינות, שמן זית, גבינות, מאפים מסורתיים, עוגיות כריסטמס, דברי מתיקה ועוד. שחקנים בדמויות של סנטה קלאוס יסתובבו ברחבי הפסטיבל ומכונת שלג תמטיר שלג על עץ האשוח המקושט. כמו כן, יתקיימו במתחם השוק סדנאות יצירה לילדים ברוח החג.

 

 שוק הכריסטמס של ימק"א

אסנת יהודה, מנהלת תוכניות וארועים בימק"א, אומרת: "לראשונה ימק"א חוגגת את חגיגות חג המולד עם שוק-בזאר כריסטמס המכיל עשרות דוכנים מגוונים, כפי שמקיימים בכל עיר בירה באירופה במהלך חודש דצמבר. השוק פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום, לכל עם וקהילה וכולם מוזמנים ליהנות מהחגיגה ומשפע הפעילויות".

במקביל, יתקיימו במתחם השוק קונצרטים ומופעי חוצות, בהם קונצרט ענבלי יד בביצוע אנסמבל ענבלים, המופע "על כנפי הרוח" בביצוע טריו עם חגית רוזמרין , ומופע משעשע לילדים "מי מה? פנטומימה!”. עוד יתקיים במקום קונצרט מזמורי חג המולד, המשלב את נגינת פעמוני המגדל עם הרכב כלי נשיפה, מקהלות וסולני האופרה הישראלית. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: