אא

מדריך מפה חושף את סודות תל אביב

מפה מוציאה לאור מדריך תל אביב, לכבוד 100 שנה להקמת העיר, כולל המלצות לטיולים, שופינג, אמנות, בתי קפה, חיי לילה ועוד.

Shutterstock Shutterstock
תל אביב היא עיר ללא הפסקה. את זה כולם יודעים. אבל גם תושבי העיר הוותיקים מגלים לעיתים חנות או מסעדה שהם עדיין לא שמעו עליה או פינת חמד שקטה שנשמרה עד כה בסודיות מפניהם...

"תל אביב - מדריך מפה" לוקח אתכם לסיבוב בין גלריות, שווקים, מוזיאונים, חופים, מסעדות, חנויות, אטרקציות לילדים, תיאטראות, בתי קפה ומועדונים. מי שעייפו רגליו – ימצא מקומות מנוחה ולינה, ומי שלא תש כוחו – ייהנה ממסלולי טיול מרתקים: סיור בין מבנים ייחודיים, שיטוט ביפו לאור ירח, רכיבה באופניים לאורך הירקון, או סיבוב בשדרה היפה בעיר, החוגגת 100 שנים להיווסדה. במדריך תמצאו כל מה שמציעה העיר האינסופית, ומתאים לכל גיל, טעם וכיס.

תל אביב – מדריך מפה נכתב על ידי מספר רב של כותבים, כל אחד מומחה ובעל ניסיון בתחומו. הוא משיב על שאלות רבות ומגוונות: מה קונים בשוק בצלאל והיכן מוצאים נעליים ממילאנו? מתי נולדה נווה צדק ואיפה הכריז בן גוריון על הקמת המדינה? מהו סודו של פאב "המנזר" ומי יושב ב"תולעת ספרים"? באיזו גלריה כדאי לבקר וממה מתרגשים בתיאטרון "הבימה"? למה הילדים משתגעים על הצפארי, ולמי מציצים בחוף "מציצים"? איפה לאכול בזול? ואיפה ביוקר?

המדריך מקיף את העיר תל אביב והחיים בה מכל ההיבטים. ימצאו בו עניין רב מי שגרים בעיר ורוצים לקלף עוד כמה שכבות מוסתרות וגם מבקרים מחוץ לעיר שרוצים להקל ולהנעים על עצמם את המפגש עם הכרך הגדול. למדריך מצורפת גם מפת עיר מפורטת עם אינדקס רחובות.

המחיר: 98 ש"ח

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: