אא

פרסום ראשון: אופקים נסיעות ותיירות רכשה 50% מחברת Smartair ישראל

Smartair, מצטרפת לקבוצת אופקים. בכוונת החברות לפתח את השימוש בטכנולוגיה של Smartair ולהציע מנוע לחבילות נופש, טיולים מאורגנים ושירותי קרקע. איתי לוי: "חדשנות טכנולוגית יחד עם סוכני נסיעות מנוסים ומקצועיים הם המפתח לשיפור השירות ללקוח, ארז בוסו: "שמח ונרגש מהצטרפות אופקים"

|| ||
פרסום ראשון: חברת Smartair, מצטרפת לקבוצת אופקים המורחבת הכוללת את החברות - אופקים נסיעות ותיירות, רימון טיולים, החברה הגיאוגרפית, חברת אינטרנשיונל וחברת פליי איסט. סמארטאייר החלה את פעילותה בשוק הישראלי בשנת 2015, ומפעילה פלטפורמה מתקדמת לחיפוש והזמנת טיסות באינטרנט.

ארז בוסו, ממייסדי חברת Smartair אמר לפני שעה קלה לפספורטניוז: "אני שמח ונרגש מההצטרפות של אופקים ל-Smartair ומברך על שיתוף הפעולה העתידי. העולם הדיגיטלי הוא נדבך חשוב וקריטי בענף התיירות, וכפי שחווינו זאת בשוק האירופאי, גם בשוק הישראלי, החיבור בין הקידמה והטכנולוגיה לבין משרדי הנסיעות המסורתיים בעלי תודעת השירות הגבוהה הוא הכרחי וצפוי להיות אפקטיבי ומניב".

איתי לוי, הבעלים של אופקים הוסיף: "הכניסה לשותפות עם סמארטאייר משמחת אותי במיוחד כי היא משתלבת בתפיסתנו שחדשנות טכנולוגית יחד עם סוכני נסיעות מקצועיים ומנוסים הם המפתח לשיפור השירות ללקוח והפצת המוצרים של כלל קבוצת אופקים"

אתר Smartair החל לפעול בישראל ביולי 2015, והינו מציע שילובים בין חברות תעופה במטרה למצוא את הטיסה הנוחה והמשתלמת ביותר. לפספורטניוז נודע כי שתי החברות מתכוונות לפתח בעתיד את השימוש בטכנולוגיה המתקדמת של Smartair ולהציע מנוע חכם ומתקדם גם לחבילות נופש, טיולים מאורגנים ושירותי קרקע בהתאמה אישית לפי צורכי הלקוח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: