אא

הצ'רטריסטים והסיטונאים נגד לשכת התיירות הטורקית

לטענתם ההתנהלות לשכת התיירות הטורקית בישראל אינה נכונה. ארנון אנגלנדר: "היו צריכים לשווק כעת את טורקיה בצורה הרבה יותר אגרסיבית". אינאנג' אוזצ'אקמאק בתגובה: "אנחנו יודעים איך להתנהל בשעת משבר, ואנחנו עושים זאת בצורה הכי מקצועית. אני מצפה ליותר שיתוף פעולה".

Shutterstock Shutterstock
הצ'רטריסטים והסיטונאים מוחים על התנהלות לשכת התיירות הטורקית. לדעתם, לאור הצניחה במספר הישראלים היוצאים לטורקיה, לשכת התיירות היתה צריכה לנהל קמפיין אחר. ארנון אנגלנדר מקווי חופשה אומר: "היו צרכים לשווק כעת את טורקיה בצורה הרבה יותר אגרסיבית". ידוע כי מספר צ'רטריסטים דיברו בימים האחרונים עם אוזצ'אקמאק ואמרו לו את דעתם.

לפי המספרים המסתמנים, טורקיה תרשום בפסח הקרוב ירידה של 40% במספר הישראלים שיצאו אליה, לעומת פסח בשנה שעברה.

אוזצ'אקמאק שולל את הטענות ואומר ל'פספורטניוז': "אנחנו יודעים איך להתנהל בשעת משבר, ואנחנו עושים זאת בצורה הכי מקצועית שיש. לדעתנו אסור כעת לשווק את טורקיה בצורה אגרסיבית כי זה ישר יחזיר לציבור בישראל את כל השלילה שיש לו בעקבות מה שקרה. כאשר נעבור לשלב א' נעבור לשווק את טורקיה בצורה יותר אגרסיבית. אם זה לא ילך, אז נשב ונסיק מסקנות. אך אנחנו פועלים עם משרד פרסום מקצועי שיודע היטב איך לטפל בדבר כזה, ואני סומך עליהם. גם לי יש ניסיון בכאלה דברים".

למנכ"ל הטורקי יש טענות לחלק מהצ'רטריסטים: "אנחנו מתכוונים להעלות תוכנית רדיו מיוחדת על טורקיה ושם אנחנו לא זוכים לשיתוף פעולה מצד כולם. בשעה כזו, הייתי שמח לקבל יותר שיתוף פעולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: