אא

מלון C הוטל אילת מרשת C-Hotels נפתח מחדש

המלון, שהיה סגור במהלך חודשי החורף, שודרג בהשקעה של כשני מיליון ₪ ומתכונן להציע לקראת עונות האביב והקיץ חופשה איכותית במחירים אטרקטיביים.

Shutterstock Shutterstock
מלון C הוטל אילת, מרשת מלונות C-Hotels, שהיה סגור במהלך חודשי החורף לרגל שיפוצים, נפתח מחדש בימים אלו. בשלב הראשון של השיפוץ הושקעו כשני מיליון ₪, במסגרתו הקבלה נבנתה מחדש והוחזרה למקומה המקורי. בשלב השני ייבנו מאה סוויטות מפוארות ובכך ישלים המלון את שדרוגו והתאמתו למלון חופש ישראלי למשפחות.

אור ברקת, סמנכ"לית השיווק של רשת C-Hotels, צופה כי במהלך השנה הקרובה ישראלים רבים יעדיפו לנפוש בארץ. מגמה ניכרת נוספת המשקפת את הרגלי הצריכה של הציבור הישראלי בכלל, והרגלי בחירת הנופש בפרט, הינה צריכה בהתאם לאפשרויות הכלכליות. בהתאם לכך, דווקא בתקופה כלכלית זו אנו עדים לבחירה במלונות C הוטלס כמלונות העונים על כל צרכי החופשה המשפחתית בסטנדרטיים מלונאיים, במחירים נוחים ובפריסת תשלומים גמישה . כמו כן, חברות גדולות במשק אשר נהגו לפזר את תקציבן בנופשים ובכנסים במלונות יוקרה, מוצאות עצמן מצמצמות תקציב ובוחרות לבלות יותר ויותר במלונות מדרגת תיירות טובה. בהתאם לכך מלון C הוטל אילת שודרג ומתכונן להציע לקראת עונות האביב והקיץ חופשה איכותית במחירים אטרקטיביים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: