אא

חילופי שרים במשרד התיירות

בתעשיית התיירות שוררת היום אופטימיות בשל כניסת סטס מיסז'ניקוב למשרד התיירות. מיסז'ניקוב: "תגבור פעולות השיווק ותיאום עם משרד החוץ, יובילו את המשרד להישגים משמעותיים". גונן: "אנו מתרשמים כי מיסז'ניקוב יפעל במרץ להצבת התיירות במקום מרכזי מבחינת השיקולים הכלכליים של הממשלה הנוכחית".

Shutterstock Shutterstock
טקס חילופי שרים התקיים היום במשרד התיירות בין שרת התיירות היוצאת, רוחמה אברהם, לבין השר הנכנס, סטס מיסז'ניקוב, במעמד סגן ראש הממשלה ושר החוץ, אביגדור ליברמן, ראשי תעשיית התיירות ועובדי משרד התיירות.

השר מיסז'ניקוב: "בניגוד לשרים אחרים, קיבלתי את התפקיד שמאוד רציתי. כמי שהקים ועמד בראש שדולת התיירות בכנסת היוצאת, אני מודע לפוטנציאל הרב של תעשיית התיירות לעידוד הצמיחה במשק. הגברת התיאום עם משרד החוץ, בראשות השר אביגדור ליברמן", הוסיף השר מיסז'ניקוב, "תוביל את המשרד להישגים משמעותיים, הן בתחום הכלכלי והן בהיבט התדמיתי".

השרה היוצאת, רוחמה אברהם, ברכה את השר הנכנס וציינה כי בכוונתה לפעול בקדנציה הקרובה בכדי לשוב בהקדם למשרד התיירות, בו היא רואה את אחד המשרדים החשובים ביותר.

נשיא התאחדות המלונות בישראל, אלי גונן, ברך את השר החדש ואמר: "קיבלנו שר עם כישורים כלכליים, שליווה את התיירות בכהונתו כח"כ בכנסת הקודמת וכיו"ר ועדת הכספים, ונוכח בפוטנציאל האדיר והמבוזבז של התיירות. אנו מתרשמים כי מיסז'ניקוב יפעל במרץ להצבת התיירות במקום מרכזי מבחינת השיקולים הכלכליים של הממשלה הנוכחית".

גונן הוסיף: "ניסיונו הרב של מיסז'ניקוב יעמוד לצידו במאבקים להגדלת תקציבי משרד התיירות, ובמיוחד להגדלת תקציב השיווק בעולם. כל השנים יש מתחת לאף של הממשלה פוטנציאל של 250 אלף מקומות עבודה, לו רק המדינה תשקיע מידי שנה בקמפיין שיווקי בחו"ל 350 מיליון שקל. אנו מאמינים כי בסיועו, התיירות תוביל בשנים הקרובות לפיתוח אזורים רבים בפריפריה, ולהקטנת מימדי האבטלה במדינה. כמו כן, אנו מאמינים שהוא יפעל גם להגדלת תקציבי תשתיות התיירות, החינוך ההסברה וסך כל המשאבים המופנים לתיירות לשם הגשמת החזון של 5 מיליון תיירים לשנה".

מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, עמי אתגר, הוסיף כי הוא מקווה שהשר הנכנס יצליח כבר בשנה הקרובה להחזיר את היקפי התיירות הנכנסת לממדי שנת 2008, אשר היתה שנת שיא בתיירות הנכנסת לישראל: "הכל תלוי ומותנה בקביעת מדיניות מסודרת למשרד התיירות ובהנחלת אסטרטגיה ברורה לממשלה של פיתוח התיירות כיעד מרכזי לשנים הקרובות. השר החדש יצטרך להתמקד בנושא השיווק של מדינת ישראל בעולם ובפיתוח תשתיות התיירות. זאת תהיה החמצה גדולה לדורות לו הממשלה לא תשנה את גישתה לנושא התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: