אא

מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, מסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד

סיטרמן הודיע לשר התחבורה הנכנס, ישראל כץ, על החלטתו, לאחר שלוש שנים בתפקיד. הוא יישאר בתפקיד עד למציאת מנכ"ל קבוע וישמש כיועץ מיוחד לשר בכל ענפי התחבורה. שר התחבורה ישראל כץ קיבל את הודעת סיטרמן והודה לו על עבודתו המסורה.

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, הודיע היום לשר התחבורה והבטיחות בדרכים הנכנס, ישראל כץ, על החלטתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד. "לפני כשלוש שנים נענתי לפנייתו של שר התחבורה היוצא, שאול מופז לשמש כמנכ"ל המשרד. ראיתי בתפקיד שליחות ציבורית ושירות לאומי לאחר שנים רבות של פעילות במגזר הפרטי", אמר סיטרמן.

השר כץ, קיבל את הודעתו של סיטרמן והודה לו על עבודתו המסורה במשרד בשנים האחרונות. השר כץ ציין כי סיטרמן ימשיך בתפקידו עד למינוי מנכ"ל חדש למשרד. עוד סוכם כי לאחר מינוי מנכ"ל חדש למשרד ישמש סיטרמן כיועץ מיוחד לשר בתחום התחבורה.

סיטרמן ציין כי הוא עוזב את תפקידו בתחושת סיפוק והערכה לאחר תקופה ארוכה של פעילות אינטנסיבית, מגוונת ורבת עשייה. "אני סמוך ובטוח כי המורשת של עבודת צוות, אינטגרציה ותכנון ארוך טווח, שהנחלנו בכל ענפי התחבורה תשמר ותתחזק תחת הנהגתו החדשה של שר התחבורה הנכנס, ישראל כץ", הוסיף סיטרמן.

במהלך כהונתו במשרד התחבורה הוביל סיטרמן עשרות פרוייקטים מרכזיים בתחומי היבשה, האוויר והים, בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים ולראשונה במשרד התחבורה הצליח לקדם את האינטגרציה בין כל מערכות התחבורה בישראל.

"במשך כל שנות פעילותי במשרד, תחת הנהגתו של מופז נהנתי מגיבוי מלא ומשיתוף פעולה יוצא מן הכלל שסייעו לי, להנהלה ולכל התאגידים והגופים הקשורים למשרד לקדם את יעדי משרד התחבורה, לטובת האזרחים, המשק והכלכלה", אמר סיטרמן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: