אא

דב קלמן: "תאילנד בטוחה לישראלים"

מנהל לשכת התיירות התאילנדית בישראל שולח מסר הרגעה למטיילים הישראלים, למרות ההפגנות בבנגקוק נגד הממשל. בחודש שעבר הייתה עלייה של 2% במספר הישראלים שיצאו לתאילנד.

Shutterstock Shutterstock
משרד החוץ ביקש מהישראלים לנקוט זהירות בתאילנד והתמונות בכלי התקשורת מראות הפגנות נגד הממשל, אך דב קלמן, מנהל לשכת התיירות של תאילנד בישראל, שולח מסר הרגעה לציבור המטיילים הישראלים. קלמן: "התמונה הכוללת היא שלא קרה דבר מול התיירים בתאילנד. שני הצדדים מכבדים את התיירות, ויודעים שהיא חשובה מאד למדינה. לא משנה אם הם אדומים או צהובים, החיים ממשיכים לגמרי רגיל".

קלמן מציע למטיילים: "פשוט לא להיות באזור של בית ראש הממשלה, שם יש את ההפגנות. זה בלאו הכי לא נחשב לאיזור תיירות. זו מדינה ענקית שברובה שקט ושליו. מה שקורה שם כיום לא צריך להפריע להמשיך בטיולים כרגיל".

בחודש שעבר, בעוד ברוב היעדים נרשמה ירידה במספר התיירים הישראלים, תאילנד רשמה עלייה של כ- 2% במספר הישראלים לעומת חודש מרץ 2008. לפי נתוני רשות שדות התעופה היו על הקו 14,038 ישראלים, מה שמשקף עלייה של 1.16%, אולם דב קלמן מציין שהעלייה גדולה יותר, ועומדת בסביבות ה- 2%, בגלל שיש ישראלים עם דרכונים זרים וכאלה המגיעים ממדינות אחרות ולא ישירות מישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: