אא

לשכת מארגני התיירות: "הטלת מע"מ על תיירות תגרום לצלילה נוספת בתיירות הנכנסת"

יו"ר הלשכה, שמואל מרום והמנכ"ל, עמי אתגר, שיגרו מכתב זועם על הגזירה לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים, לראש הממשלה, שר האוצר ושר התיירות. מכתב זה מתווסף למכתב באותו עניין, ששלח אתמול אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות.

Shutterstock Shutterstock
לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, בראשות יו"ר הלשכה, שמואל מרום והמנכ"ל עמי אתגר, שלחה מכתב כעוס ומתריע על ההשלכות שייקרו לתיירות הנכנסת לישראל, בעקבות הכוונה לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים המבקרים בישראל.

במכתב הם מציינים בין השאר כי: "הטלת מע"מ על תיירות תגרום לצלילה נוספת בתיירות הנכנסת לרמה נמוכה יותר, וכתוצאה מכך תקטין עוד יותר את התעסוקה והתרומה לתוצר הנובעת מתיירות נכנסת. הטלת מע"מ על תיירות תקטין את כושר התחרות של תעשיית התיירות הנכנסת כתעשיית יצוא לכל דבר, בעת שכל מדינות העולם פועלות לחיזוק התיירות אליהן באמצעות הגדלת תמריצים והשקעות". השניים מציינים עוד בפנייתם כי: "לשכת מארגני תיירות נכנסת פונה אליכם לבטל את גזירת המע"מ על תיירות נכנסת ולהפעיל מדיניות כלכלית בתחום התיירות שכדאית למשק שייעודה הגדלת מספר התיירים המגיעים לישראל שיתרמו ליצירת מקומות עבודה והגדלת תוצר".

יש לציין כי אתמול שיגר אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות, מכתב אל ראש הממשלה, שר האוצר ושר התיירות, וביקש מהם להסיר את גזירת ביטול הפטור ממע"מ על התיירות הנכנסת וקרא להגדיל את תקציבי השיווק לתיירות. גונן ציין כי גזירה זו מפתיעה מאוד, ועומדת בניגוד גמור לעידוד שקיבל לאחרונה ענף התיירות מדברי ראש הממשלה ושר האוצר וממינוי סטס מיסז'ניקוב לשר התיירות, שכן היא תכביד על האטרקטיביות של מדינת ישראל כיעד תיירותי ותגרום לפטורי כ- 20 אלף עובדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: