אא

"קווי חופשה" מציעה חבילות למופעים של גדולי הזמרים והלהקות באירופה

בין החבילות U2 וקולדפליי בפריז ומדונה בברצלונה. ארנון אנגלנדר, מנכ"ל "קווי חופשה": "הקהל הישראלי שוחר תרבות ובשנים האחרונות גוברת מגמה של יציאות ישראלים למופעים בחו"ל. לאור הביקוש הרכבנו את החבילות החדשות על מנת להעניק ללקוחותינו סל מוצרים מלא."

Shutterstock Shutterstock
חברת "קווי חופשה" מסתערת על שוק ההופעות בקיץ הקרוב ומשיקה מגוון חבילות למופעים של גדולי הזמרים והלהקות בחו"ל, ביניהם: מדונה, U2, קולדפליי, ברוס ספרינגסטין, בריטני ספירס וליאונרד כהן. ארנון אנגלנדר, מנכ"ל "קווי חופשה": "הקהל הישראלי שוחר תרבות ובשנים האחרונות גוברת מגמה של יציאות ישראלים למופעים בחו"ל. לאור הביקוש הרכבנו את החבילות החדשות על מנת להעניק ללקוחותינו סל מוצרים מלא."

חבילות לדוגמא:

חבילה למופע של U2 בפריז – הכוללת טיסה ב- 11 ביולי + 3 לילות במלון מרכזי בדרגת 3 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר + כרטיס כניסה בעמידה ברחבה הצמודה לבמה, תעלה 895 יורו לאדם בחדר זוגי.

חבילה למופע של מדונה בברצלונה - הכוללת טיסה ב- 21 ביולי + 6 לילות במלון בדרגת 3 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר + העברות + כרטיס כניסה למופע בעמידה, תעלה 870 יורו לאדם בחדר זוגי.

חבילה למופע של קולדפליי בפריז – הכוללת טיסה ב- 4 בספטמבר + 3 לילות במלון בדרגת 3 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר + כרטיס עמידה להופעה, תעלה 875 יורו לאדם בחדר זוגי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: