אא

התיירים חזרו לישראל בחודש אפריל

בחודש אפריל נרשם גידול בתיירות הנכנסת מגרמניה, רוסיה, פינלנד, נורבגיה, דנמרק, בלגיה ושוויץ. שר התיירות: "הגידול המתמשך במספר התיירים המבקרים בישראל מעיד על הביקוש והאמון במוצר התיירותי האיכותי של ישראל".

Shutterstock Shutterstock
כ- 250 אלף תיירים ביקרו בישראל בחודש אפריל – 14% פחות מאשר בחודש המקביל אשתקד .

מנתוני משרד התיירות עולה כי בחודש זה נרשמה ירידה של 5% בלבד במספר התיירים מצפון אמריקה, עם 54,500 תיירים ובאנגליה וצרפת נבלמה הירידה לחלוטין, עם הגעתם של 19,500 תיירים מאנגליה ו- 30,000 מצרפת.

בתיירות מגרמניה נרשם גידול של 20%, עם קרוב ל- 14,000 תיירים . גידול במספר התיירים נרשם ממדינות נוספות, בהן רוסיה , פינלנד , נורבגיה , דנמרק , בלגיה ושוויץ .

במשרד התיירות רואים חשיבות רבה בהישג זה, שהוא תוצאה של פעולות שיווק מיידיות ואינטנסיביות שהתבצעו מיד לאחר מבצע "עופרת יצוקה", במקביל לפעולות השיווק השוטפות במדינות אירופה, ארה"ב, סקנדינביה ורוסיה, בהשקעה כוללת שתעמוד בשנת 2009 על כ- 150 מיליון שקלים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגידול המתמשך במספר התיירים המבקרים בישראל מעיד על הביקוש והאמון במוצר התיירותי האיכותי של ישראל. תקציב התיירות לשנת 2009 שאושר בממשלה, הנו גדול משמעותית לעומת תקציב השנה הקודמת, עם דגש על תקציב שיווק חסר תקדים בהיקף של חצי מיליארד ₪ לשנתיים וככזה יבסס את אמון המשקיעים בענף התיירות ויסייע בפיתוח, שיווק והרחבת המוצר התיירותי. היעד שהצבנו הוא התאוששות מהירה של התיירות והחזרה להישגי 2008, שהייתה שנת שיא בתיירות לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: