אא

טקס חילופי מנכ"לים במשרד התיירות

החל מהבוקר נועז בר ניר הוא המנכ"ל בפועל של משרד התיירות. שאול צמח, המנכ"ל היוצא אמר בטקס: "הצלחנו לייצר את הכלים שמאפשרים לנו היום לעבור משבר בטחוני וכלכלי עולמי בו זמנית, תוך פגיעה מינימלית בתיירות".

Shutterstock Shutterstock
בטקס חילופי מנכ"לים שהתקיים הבוקר במשרד התיירות הודה שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, למנכ"ל המשרד היוצא, שאול צמח, על ניהול המשרד בשנתיים האחרונות, תחת שלושה שרי תיירות, החל ממשבר התיירות לאחר מלחמת לבנון השנייה, דרך הישגי שנת 2008, שהיוותה שנת שיא בתיירות הנכנסת ועד להתמודדות עם המשבר הכלכלי העולמי והמבצע בעזה. לדברי השר: "משרד התיירות הינו אחד המשרדים הכלכליים החשובים ביותר במדינת ישראל ובמיוחד לנוכח המשבר הכלכלי. בר ניר הוא האיש המתאים ביותר להוביל את המשרד למימוש המשימות בפניהן הוא ניצב, כמחולל הצמיחה מהמרכזיים במשק. אין לי ספק שבר ניר, אשר בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל של הארגון הכלכלי הגדול במדינה, צבר ניסיון ניהולי עשיר שיסייע לו בתפקידו כמנכ"ל משרד התיירות".

מנכ"ל משרד התיירות היוצא, שאול צמח, ציין כי הוא גאה בהישגים שהגיע אליהם המשרד בשנתיים בהן כיהן כמנכ"ל המשרד. "הצלחנו ליצר את הכלים שמאפשרים לנו היום לעבור משבר בטחוני וכלכלי עולמי בו זמנית, תוך פגיעה מינימלית בתיירות. הישגים אלו", הוסיף צמח, "קיבלו גם הכרה לאחרונה, עם אישור הצטרפותו של משרד התיירות לוועדת התיירות של הארגון הכלכלי לשיתוף פעולה בינלאומי – OECD".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: