אא

המקום הנמוך בעולם עולה שלב בתחרות 7 פלאי עולם הטבע

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: משרד התיירות יוביל את הקמפיין למען זכייתו של ים המלח ברחבי העולם, באמצעות מערך השיווק ואתרי האינטרנט הייחודיים של המשרד, תוך הדגשת ופרסום סגולותיו של ים המלח וקידום התיירות אליו.

Shutterstock Shutterstock

ים המלח, המקום הנמוך בעולם, הבטיח את עלייתו לשלב הבא בתחרות הבינלאומית לדירוג 7 פלאי עולם הטבע, לאחר שמשרדי התיירות של ישראל, ירדן והרשות הפלסטינית, חתמו כל אחד בנפרד, על ועדת תמיכה רשמית בעבור מועמדותו.

תחרות 7 פלאי עולם הטבע יצאה לדרך בשנת 2007 עם כ- 440 אתרים מ- 220 מדינות ברחבי העולם. המועצה האזורית מגילות ים המלח הגישה את מועמדותו של ים המלח, במטרה לעודד את התיירות לאזור ולהעלות על סדר היום הציבורי והבינלאומי את מצבו הקשה של הים, שמפלסו יורד ביותר ממטר מדי שנה ב- 30 השנים האחרונות, בעיקר כתוצאה מסכירת מי נהר הירדן בסכר דגניה. בסוף 2008 עלו לשלב רבע הגמר 261 אתרי טבע בעלי זיהוי לאומי ובינלאומי.

ההצבעה לשלב הנוכחי הסתיימה אמש בחצות וההצבעה לשלב הבא תחל ב- 22 ביולי. קרן 7 פלאי עולם, המקיימת את התחרות, הודיעה כי לאור העניין הרב מצד מדינות רבות בעולם, יוגדל מספר האתרים שיעלו להתמודדות בשלב הגמר מ- 21 ל- 28, ואלה ייבחרו מתוך 77 האתרים שנבחרו אמש. לפי הערכות הקרן, כמיליארד איש מרחבי העולם צפויים להשתתף בבחירת 7 פלאי הטבע העולמיים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב הודיע כי משרד התיירות יוביל בשנתיים הקרובות את הקמפיין למען זכייתו של ים המלח, באמצעות 14 נציגויות המשרד הפועלות ברחבי העולם, במערך האינטרנט הייחודי הפועל ב- 11 שפות ובאמצעות פעולות שיווק ממוקדות. במסגרת הקמפיין, ידגיש המשרד את סגולותיו של ים המלח ויקדם את התיירות לאזור. עם עליית ים המלח לשלב הבא ב- 22 בחודש, ניתן יהיה להצביע עבורו באתר המשרד.

רשימת האתרים העולים לשלב הגמר תפורסם ע"י הקרן ב- 21 ביולי בשעה 12:07 ממטה הקרן בציריך , וההצבעה הפתוחה לציבור תתחדש באתר התחרות: www.new7wonders.com ובאמצעות הטלפונים הסלולאריים.

בין המתחרים ניתן למצוא את הריף הגדול של אוסטרליה, הגראנד קניון מארה"ב, נהר האמזונס, מפלי הניאגרה, איי הגלפגוס, הר קילימנג'רו שבטנזניה, היער השחור שבגרמניה, איי קומודו, איי המלדיבים ורבים נוספים.




ידיים במלח. צילום: זיו צרסר עבור מ.א. תמר


יעלים על המצוק. צילום: ארז ביטון


נוף ממצוקי דרגות. צילום: באדיבות מועצה אזורית מגילות ים המלח


קשת מעל לים המלח. צילום: דורון ניסים



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: