אא

יעקב גנות מנכ"ל משרד התחבורה

הממשלה אישרה את המינוי של מי שמשמש כראש מינהל האוכלוסין במשרד הפנים.

Shutterstock Shutterstock
הממשלה אישרה היום, יום א', פה אחד את מינויו של יעקב גנות לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה.

לפני ההצבעה שיבח ראש הממשלה, בינימין נתניהו, במילים חמות את גנות והביע הערכה רבה לתרומתו בתפקידיו הקודמים וכן את ביטחונו לתרומתו העתידית במשרד התחבורה, לצידו של השר כץ. ראש הממשלה: "שר התחבורה ביקש ממני למנות את גנות לתפקיד מנכ"ל המשרד כבר לפני שלושה חודשים ואני זה שמנעתי זאת, בשל רצוני ששר הפנים אלי ישי יתבסס בתפקידו. כעת הגיע הזמן שגנות, שהוא בולדוזר אמיתי, יעבור לשמש כמנכ"ל משרד התחבורה ואני מברך אותו ואת השר כץ בהצלחה רבה".

שר המשפטים, יעקב נאמן, ברך על המינוי וציין את תרומתו הגדולה של גנות במאבק בתאונות הדרכים, בעת שהקים את משטרת התנועה הארצית. "אני משוכנע שהמינוי יסייע ויתרום תרומה חשובה למאבק בתאונות הדרכים", הוסיף נאמן.

בסיום הישיבה התקשר השר כץ לגנות ובישר לו על מינויו לתפקיד. כץ הביע את ביטחונו כי מינויו של גנות יקדם את מטרות המשרד, הן בקידום בניית תשתיות והן במאבק בתאונות הדרכים.

גנות מגיע לתפקיד זה עם רקורד מכובד ביותר. בין תפקידיו בעבר שימש גנות כמפקד מחוז הצפון במשטרה, מפקד משמר הגבול, ראש מנהלת ההגירה הראשון, נציב שירות בתי הסוןהר ומחודש יולי 2007 כראש מינהל האוכלוסין במשרד הפנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: