אא

דיזנהאוז תיירות ותעופה השיקה מערכת חדשה להזמנות מקוונות

סוכני הנסיעות יכולים לקבל באמצעות המערכת מידע עדכני על מגוון הטיולים של החברה, לבצע הזמנות ולנהל מעקב אחרי ההזמנה, ולקצר את זמן התגובה ללקוח ואת זמן סגירת העסקה. מנכ"ל דיזנהאוז תיירות ותעופה: "מרגע עליית האתר הולך וגובר מספר הסוכנים המחפשים מידע ומבצעים הזמנות דרך האתר".

Shutterstock Shutterstock
חברת דיזנהאוז תיירות ותעופה השיקה לאחרונה מערכת הזמנות של טיולים מאורגנים באינטרנט, בנוסף למערכת ההזמנות המקוונות של החברה. ההזמנה בפורמט החדש מתבצעת דרך כניסה לאתר ההזמנות של דיזנהאוז לסוכנים.

באמצעות האתר, יכולים סוכני הנסיעות לקבל מידע עדכני על מגוון הטיולים של החברה, כגון: המסלולים, המלונות, פרטי הטיסה, פרטי המדריכים והשוואה בין הטיולים השונים, לבצע הזמנות ישירות באתר, ללא צורך בשיחה טלפונית או חיפוש בחוברות המידע, ולנהל מעקב אחרי ההזמנה דרך האתר. על ידי כך יכולים סוכני הנסיעות לקצר את זמן התגובה ללקוח ואת זמן סגירת העסקה.

לדברי רון שחף, מנכ"ל דיזנהאוז תיירות ותעופה, "מרגע עליית האתר הולך וגובר מספר הסוכנים המחפשים מידע ומבצעים הזמנות דרך האתר. אני צופה כי בקטגוריית ה- FIT נגיע עד סוף העונה ל- 90% הזמנות און ליין ובעתיד למצב דומה גם בתחום המאורגנים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: